خرید نشا کاهو فرانسوی قرمز – قیمت 1403 + مشاوره رایگان

خرید نشا کاهو فرانسوی قرمز

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو فرانسوی قرمز

نشا کاهو فرانسوی قرمز، به خاطر رنگ سرخ میوه خود هم کاربرد خوراکی و هم تزئینی دارد که باعث محبوبیت آن بین مردم و کشاورزان شده است؛ همچنین این مدل کاهو علاوه بر خواص بقیه کاهوها خاصیت‌های دیگری هم دارد که به خاطر رنگ قرمزش در آن وجود دارد. همان‌طور که از نامش هم پیداست، مبدأ این مدل کاهو کشور فرانسه است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

در گلخانه آوین نیز، نشا این مدل کاهو مثل انواع نشاهای دیگر با کیفیت فوق‌العاده‌ای طبق علوم روز دنیا  تولید می‌شود تا در مقابل بسیاری از آفات مقاوم باشد و به خیلی از بیماری‌هایی که بقیه کاهوها دچار می‌شوند، دچار نشود.

ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا نکاتی مفید را با شما به اشتراک گذاشته تا سطح کشاورزی شما عزیزان را بالاتر برده و به استانداردهای جهانی این صنعت برسانیم.

نشا کاهو فرانسوی قرمز

 

 

ویدیو : نشا کاهو فرانسوی قرمز

مدل‌های مختلف نشا کاهو فرانسوی سرخ

انواع نشا کاهو فرانسوی قرمز، و بقیه نشاها در دو مدل مناسب کشت در گلخانه و مناسب کشت در زمین کشاورزی تولید می‌شوند. از آنجایی که شرایط کشت گلخانه و مزرعه به علل آب و هوایی و محیطی متفاوت است، باید نشاهایی که برای کشت در هر کدام از این محیط‌ها هم انتخاب می‌کنید مناسب آن باشد.

البته نگران کیفیت هیچ کدام از آن‌ها نباشید چرا که همان‌طور که مناسب برای محیط‌های مختلف تولید می‌شوند از نظر کیفی هم مقاوم به بیماری‌ها و انواع قارچ پرورش می‌یابند تا کاهوهای تولیدی در هر دو محیط در نهایت کیفیت فوق‌العاده صادراتی داشته باشند و در مقابل آفات مصون بمانند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

البته هر کدام از دو نوع نشایی که برای کاهو فرانسوی قرمز موجود هستند، دارای مدل‌های مختلف دیگری هم هستند که بسته به نوع بذر، نحوه پرورش، محیط تولید و … متفاوت شده و هر کدام برای منطقه آب و هوایی خاصی مناسب هستند که نوع مناسب برای منطقه و محیط کشت خود را می‌توانید با کمک تیم مشاوره گلخانه پشتیبانی آوین انتخاب کنید.

مدل‌های مختلف نشا کاهو فرانسوی سرخ

 

خریدن نشا کاهو قرمز فرانسوی

گلخانه آوین بهترین نوع نشاها را برای مزرعه و گلخانه‌های شما آماده کرده است تا شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز با خیالی راحت اقدام به خرید نشا کاهو فرانسوی قرمز کنید، تمام نشاهای تولیدی آوین در مقابل بسیاری از آفات و قارچ‌ها مقاوم شده‌اند. همچنین گلخانه آوین، مشاوران مخصوص فروش محصولات و خدمات دارد که تعیین می‌کنند کدام نوع از نشا برای کشاورزی شما مناسب‌تر است.

خریدن نشا کاهو قرمز فرانسوی

 

امکان خرید آنلاین محصولات و خدمات کشاورزی در سایت آوین

یکی دیگر از دغدغه‌های امروزه مردم برای خرید محصولات و خدمات امکان خرید آنلاین است که به دلایل زیادی هر روزه بین مردم محبوب‌تر می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت خرید آنلاین، صرفه جویی در وقت است که به دلیل نگشتن در بازارها و خیابان‌های متعدد، در خرید آنلاین فقط با چند کلیک ساده قابل‌حل است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

یکی دیگر از دلایل محبوبیت خرید اینترنتی نشا کاهو فرانسوی قرمز و بقیه خریدهای آنلاین صرفه جویی در هزینه‌ها است که در آن بسیاری از هزینه‌های رفت و آمد حذف شده و فقط لازم است پول ارسال پستی را پرداخت کنید. در خرید آنلاین گلخانه آوین هم ابداٌ نگران کیفیت نباشید چرا که کیفیت نشاها همان کیفیت خرید حضوری خواهد بود که به بیماری و قارچ‌ها مقاوم باشند.

امکان خرید آنلاین محصولات و خدمات کشاورزی در سایت آوین

 

خرید کلی نشا کاهوی قرمز فرانسوی

در آوین امکان خرید عمده نشا کاهو فرانسوی قرمز هم برای آن دسته از عزیزانی که قصد کشت متراژ زیادی را دارند هم فراهم است، حتی در خرید عمده کیفیت نشاها کاملاً حفظ می‌شوند تا کشاورزان و گلخانه‌ داران عزیزی که مشتری ما هستند، نگران آفات و قارچ‌های معمول که سراغ کشت و کار دیگران می‌رود برای محصول آن‌ها اتفاق نیفتد و در نهایت کاهوهایی با اندازه و کیفیت صادراتی تولید شوند.

خرید کلی نشا کاهوی قرمز فرانسوی

 

ایجاد بازار فروش نشا توسط شما

گلخانه آوین و نمایندگی‌های آن خدمتی را در قالب عقد قرارداد تولید نشا با شما می‌بندند تا مشتریان خود آوین نشا مورد نیازشان را از شما بگیرند، همچنین خودتان می‌توانید با خرید بذر نشا از آوین، نشاهایی با کیفیت تولید کنید و فروش نشا کاهو فرانسوی قرمز را در بازار تقاضای اطرافتان انجام دهید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

وقتی شما بذر را از آوین خریداری کنید تیم مشاوره پشتیبانی نحوه پرورش اصولی را که نشاها در مقابل بسیاری از بیماری‌ها و قارچ‌ها مقاوم باشند را به شما آموزش خواهند داد که در نهایت نشاهای تولیدی از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده تا شما و مشتری را به سودی قابل توجه برسانند و به هدف تیم آوین یعنی ارتقای کشاورزی ایران نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

ایجاد بازار فروش نشا توسط شما

 

بررسی ویژگی‌های نشا کاهو فرانسوی قرمز

بررسی مشخصات نشا کاهو فرانسوی قرمز تولیدی گلخانه آوین از دو منظر ظاهری و کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. چرا که هر کدام به نوعی از سایر نشاها متفاوت می‌شوند.

کیفی

از لحاظ کیفیت نشاهای تولیدی آوین، با بذرهای اصلاح شده و با کیفیتی تولید شده‌اند تا در زمان باروری کاهوهایی با وزن مناسب، ظاهری زیبا و کیفیتی صادراتی تولید کنند؛ حتی خاکی که برای تولید این نشاها استفاده می‌شود از مناسب‌ترین نوع خاک‌های سبک باغچه است که دارای مواد معدنی بالایی است که باعث تقویت نشاها می‌شود.

همچنین برای تولید همه نشاها تیم آوین از علوم روز دنیا بهره می‌برد و با تزریق مواد مغذی خاصی به خاک از بیماری‌ها و آفاتی که در آینده ممکن است به سراغ کاهوهای شما بیایند جلوگیری می‌کند تا نیاز شما به انواع سم‌ها و کود کشاورزی را صفر کند یا به حداقل برساند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

ظاهری

ظاهر نشا کاهو فرانسوی قرمز در گلخانه آوین دقیقاٌ به همان شکلی است که نشاهای سالم باید باشند. یک نشای کاهو سالم باید بین 3 الی 4 برگ کوچک و در عین حال استوار داشته باشد که رویش هیچ تغییر رنگی مثل زرد شدن یا حتی قهوه‌ای شدن به وجود نیامده باشد. همچنین ساقه‌های کوچک متصل به برگ‌ها و ساقه اصلی متصل به ریشه باید رنگی سبز داشته باشند و دچار افتادگی نباشند.

ریشه نشا کاهو فرانسوی قرمز هم باید سفید، توپر و گرد باشد که از نظر اندازه دقیقاٌ به مقدار گودی حفره‌های سینی نشا است. اندازه یک نشا کاهو فرانسوی قرمز سالم هم باید بین 10 تا 15 سانتی متر ارتفاع داشته باشد همچنین کلیت آن استوار و محکم بایستد هیچ قسمتی از دچار افتادگی نباشد.

بررسی ویژگی‌های نشا کاهو فرانسوی قرمز

 

نرخ نشا کاهوی فرانسوی قرمز

با این که گلخانه آوین انواع نشا را با بالاترین کیفیت ممکن نسبت به سایر رقبا تولید می‌کند و در کنار فروش خدمات فوق‌العاده‌ای نظیر مشاوره پشتیبانی برای مشتریان خود دارد که طی آن بهترین روش‌های کاشت، داشت و برداشت را به کشاورز ارائه می‌کند و زمان تزریق انواع کود و سم کشاورزی را به مشتری آموزش می‌دهد؛ اما قیمت‌ها را منصفانه و طبق مصوبات نظام کشاورزی تعیین کرده است.

توجه کنید که این قیمت‌ها به علت نوسانات بازار یکسان نخواهد ماند و ممکن است دچار تغییراتی شود؛ اما به طور کلی قیمت نشا کاهو فرانسوی قرمز در آوین بین 200 تومان تا 700 تومان و اعدادی بین این‌ها مثل 250، 300 و 400 تومان هم قیمت گذاری می‌شوند که در هر زمانی با توجه به نوع نشا متفاوت خواهد بود.

نرخ نشا کاهوی فرانسوی قرمز

 

تولید نشا کاهو

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، شما کشاورزان عزیز و تولید کنندگان محصولات کشاورزی می‌توانید با عقد قرارداد تولید نشا با گلخانه آوین اقدام به ایجاد بستر تولید نشا کنید، در این پروسه مشاوران پشتیبانی تیم آوین راهکارهایی را برای بهبود کیفیت نشا کاهو فرانسوی قرمز ارائه خواهند داد تا در نهایت نشای تولیدی در مقابل آفات مقاوم باشد.

تولید نشا کاهو

 

کاشت نشا فرانسوی قرمز

همان‌طور که بالاتر به ویژگی‌های ظاهری نشا کاهو سالم اشاره شد، شما برای کاشتن نشا کاهو باید قسمت ریشه آن که سفید رنگ و توپر است را در عمق 4 تا 6 سانتی متری زمین قرار داده و رویش را با خاک سبک شده و مغذی بپوشانید.

دقت کنید بعد از کشت نشا کاهو فرانسوی قرمز باید فوراً آبیاری را برایشان انجام دهید، چرا که کاهو بسیار آب‌دوست و باران دوست است؛ همچنین برگ‌ها و ساقه کاهو بسیار در مقابل آفتاب حساس هستند و اگر زمین بسیار آفتاب گیر است از سایه‌بان برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور و گرمای خورشید استفاده کنید. نکته دیگر در کشت کاهو این است که این صیفی بیشتر مناسب آب و هوای سرد تا معتدل است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

تقویت نشا کاهو فرانسوی قرمز

برای پرورش نشا کاهو فرانسوی قرمز باید برنامه تقویتی خاصی را طبق برنامه‌ای منظم و حساب شده در دوره‌های مختلف رشد و نمو از گل دهی تا میوه دهی و … تنظیم کرد. تنظیم این برنامه کار هر کسی نیست و فقط افراد متخصص با توجه به نیاز خاک می‌توانند مواد مغذی لازم برای خاک و ریشه را تعیین کنند که این مشکل توسط تیم مشاوره پشتیبانی برای مشتریان آوین حل شده است.

یکی از بهترین کارهایی که برای تقویت بهتر میوه‌ها و صیفی‌جات می‌توان انجام داد؛ انجام آزمایش روی خاک برای بررسی مقدار مواد مغذی موجود در خاک و مورد نیاز آن است، تا در مراحل کاشت، داشت و برداشت بر همین اساس مواد مغذی را به خاک وارد کرد.

تقویت نشا کاهو فرانسوی قرمز

 

سخن پایانی

نشا کاهو فرانسوی قرمز در گلخانه آوین با بهترین کیفیت و مقاوم به قارچ و بیماری‌های مختلف تولید می‌شود که بعد از خرید هم تیم مشاوره مشتریان گلخانه را برای کشت و کار بهتر و در نتیجه سود بیشتر راهنمایی می‌کند تا مشتریان آوین کشاورزی بهتری نسبت به سایر کشاورزان داشته باشند. همچنین قبل از کشت محصول لازم است خاک را آزمایش کرده و بر اساس نتیجه آن نوع نشا را برای مزرعه و گلخانه انتخاب کرد.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

مشخصات نشا کاهو
انواع روش های تولید نشا کاهو
مشخصات نشا کاهو رسمی

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

23 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *