خرید نشا گوجه فرنگی 8320 – بررسی مزایا + لیست قیمت 1403

نشا گوجه فرنگی 8320

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا گوجه فرنگی 8320

نشا گوجه فرنگی 8320 نوعی خاص از انواع نشاهای گوجه فرنگی بوده که از باکیفیت‌ترین نشاهای بازار است. مدل 8320 گوجه‌هایی سرخ، گرد و با اندازه متوسط عمل می‌آورد که وزنی بین 140 گرم تا 160 گرم دارند. همچنین گوجه‌های نشا 8320، میان‌رس هستند و بار زیادی دارند.

معمولاً میوه‌های عمل آمده از این بوته صادر شده و در مقابل بسیاری از آفات و بیماری‌ها مقاوم هستند. این ‌نشاها برای مناطق گرمی مثل جنوب و تهران مناسب بوده و در کشت فضای باز نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. برای خرید بهترین نوع نشا گوجه فرنگی 8320 به گلخانه آوین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

 

نشا گوجه فرنگی 8320

 

پرورش نشا گوجه فرنگی 8320

برای پرورش نشا 8320 باید بذر نشا گوجه فرنگی 8320 را هم از گلخانه‌های معتبری مثل آوین تهیه کنید و مراحل زیر را انجام دهید.

کاشت بذر

بذر‌های گوجه فرنگی 8320 را در سینی مخصوص نشا، گلدان یا خاک باغچه بگذارید. دقت کنید خاک را باید شیار داده و نرم کنید و بعد بذر را درون خاکی که به اندازه 1 سانتی متر سوراخ کرده‌اید بیندازید و رویش را با خاک بپوشانید. کاشت بذرها در عمق بیشتر باعث خفگی یا دیر سبز شدن آن‌ها می‌شود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

آب دهی

هر روز به وسیله آبپاش و به آرامی به بذرها آب دهید تا درون خاک جا‌به‌جا نشوند.

مراقبت

تا جوانه زدن بذرها صبر کرده و در این مدت حواستان به دما و  رطوبت خاک باشد تا این که بذرهای 8320 به قد 5 الی 10 سانتی متر برسد.

پرورش نشا گوجه فرنگی 8320

 

منتقل کردن نشا گوجه فرنگی 8320

همین جوانه‌های 5 الی 10 سانتی متری نشا هستند و باید به آرامی آن را از خاک بیرون آورده و هر کدام رل در یک گلدان یا باغچه بکارید.

کاشت در باغچه

اگر قصد کاشتن نشاها در باغچه را دارید، بهتر است بینشان فاصله‌هایی به اندازه 40 الی 60 سانتی متر جا بیندازید تا بهترین باروری را داشته باشند و حتی از بعضی از آفات جلوگیری شود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

سبک کردن خاک

برای رشد بهتر انواع نشا گوجه فرنگی 8320 می‌توانید خاک را به کمک کوکوپیت سبک کنید.

هرس کردن

در این مرحله باید صبر کنید تا ارتفاع نشا به 30 سانتی متر برسد و اگر بوته پاجوش دارد جدا کرده و بعد از اینکه کمی بلندتر شد برگ‌های پایینی بوته را هرس کرد و ساقه آن را به وسیله یک طناب بسته و سر دیگر طناب را به بالاتر ببندید تا بوته دور طناب پیچیده شده و به طرف بالا کشیده شود.

هرس کردن

 

اصول آبیاری

خاک گوجه فرنگی باید همیشه رطوبت داشته باشد (نه خیس)؛ همچنین بهتر است آبیاری آن را قبل از غروب و در طول روز انجام دهید و در فصل‌های گرم مقدار آبیاری را افزایش دهید.

کود دهی

هر دو هفته یک بار به گوجه فرنگی‌ها کود کشاورزی مایع بدهید. زیرا عناصری که باعث رشد و پرورش گوجه فرنگی می‌شوند، ازُت، پتاسیم و فسفر هستند که در کود مایع موجود هستند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

تکان دادن بوته‌ها

بعد از گل‌دهی بوته‌ها آن‌ها را تکان دهید تا گرده افشانی اتفاق بیفتد و قدرت باروری گیاه افزایش پیدا کند و میوه‌های بیشتری برداشت کنید.

اگر نشاها را در گلدان هم کاشتید بینشان فاصله 5 سانتی متری جا بگذارید و اگر در باغچه کاشتید تمام نکات ذکر شده را رعایت کنید تا بالاترین باروری و برداشت را داشته باشید.

منتقل کردن نشا گوجه فرنگی 8320

 

انواع بیماری‌های نشا گوجه فرنگی 8320

گوجه فرنگی‌های ناسالم و سالم تفاوت‌های بسیاری در ظاهر میوه یا حتی بوته دارند و برای تشخیص بیماری‌های نشا و گوجه باید بررسی کنید ببینید آسیب در کدام یک از قسمت‌های برگ، ساقه، ریشه یا میوه است و همین‌طور می‌توانید برای فهمیدن آفت، گیاه را با یک گیاه سالم مقایسه کنید.

مثلاً بوته‌های سالم برگ‌هایی نرم و مخملی دارند و اگر غیر از این باشد نشا بیمار است. نشانه‌های دیگری مثل برگ‌های دارای لکه قهوه‌ای یا سیاه، سوراخ بودن برگ‌ها، لبه‌های جویده شده و حمله حشرات را هم جدی بگیرید به طور آفات گوجه شامل موارد زیر هستند.

انواع بیماری‌های نشا گوجه فرنگی 8320

 

  • پوسیده شدن انتهای شکوفه
  • کاهش گل‌دهی
  • ترک روی میوه
  • آفتاب سوختگی
  • میوه ضعیف
  • Catfcing
  • پیچیده شدن برگ‌ها
  • پف کردن میوه
  • برفک باکتریایی
  • پژمردگی بوته
  • لکه برگ یا septoria
  • فوزاریوم
  • ورتیسلیوم
  • آفات ویروسی
  • ایجاد کپک پودری روی گوجه

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

علل بیماری‌های نشا گوجه فرنگی 8320

هر کدام از آفات گوجه فرنگی عللی دارند که با انواع سم‌ها و کودها قابل حل هستند؛ اگر قصد کاشت گوجه فرنگی یا حتی پرورش نشا دارید شناخت این علل ضروری است تا از بیماری‌ها جلوگیری کنید. موارد زیر علل آفات هستند.

  • کمبود کود
  • هرس بیش از اندازه
  • کمبود کلسیم
  • کاشت بذر در شرایط آب و هوایی نامناسب
  • بیش از اندازه یا کم آب دادن به گیاه
  • آبیاری سربار منجر به قارچ
  • کمبود جریان هوا در اطراف گیاه به دلیل فاصله کم بین بوته‌ها و نشاها

علل بیماری‌های نشا گوجه فرنگی 8320

 

فروش نشا گوجه فرنگی 8320

اگر قصد خرید نشا گوجه فرنگی 8320 را دارید یا خودتان می‌خواهید این مدل نشا را برای فروش پرورش دهید، گلخانه آوین بهترین و باکیفیت‌ترین نشاها را برای کشاورزان عزیز پرورش داده تا کشاورزی نوین و در سطح جهانی را در ایران گسترش دهد و برای پرورش و فروش شما هم مشاوره گلخانه آوین راهی در دسترس و مطمئن است تا شما را کمک کند باکیفیت‌ترین نشا را پرورش دهید، همین‌طور به درآمد عالی برسید.

فروش نشا گوجه فرنگی 8320

 

قیمت نشا گوجه فرنگی 8320

گلخانه آوین علاوه بر توجه به کیفیت بالای محصولات برای ارتقای سطح کشاورزی ایران، به نگرانی مهم دیگری هم که ممکن است برای خیلی از شما پیش آمده باشد توجه کرده و قیمت تمامی محصولات خود را منصفانه و طبق قیمت‌های مصوب تعیین کرده تا این نگرانی شما هم برطرف شود. معمولاً قیمت این مدل نشا به صورت دانه‌ای و  بین 1000 تا 3000 تومان است.

قیمت نشا گوجه فرنگی 8320

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

 

تقویت نشا گوجه فرنگی 8320

برای تقویت نشا گوجه فرنگی‌ها انواع کود و سم وجود دارند که باید بر اساس نیاز خاک و میوه برایشان تجویز شود و نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که بدانید هر کدام از این موارد را باید در کدام یک از مراحل کاشت، داشت یا برداشت به آن‌ها برسانید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که حتماً قبل از کشت محصول در زمین خاک آن را برای آزمایش به آزمایشگاه‌های کشاورزی ببرید تا به طور دقیق متوجه مقدار مواد مغذی موجود و مورد نیاز آن بشوید و بر همین اساس مواد مورد نیاز را به خاک برسانید.

بر اساس آزمایش انجام شده در هر کدام از مراحل رشد و پرورش گوجه فرنگی باید چیزی را به خاک اضافه کنید؛ اما اگر خاک باغ یا باغچه شما هر کدام از این موارد را به اندازه کافی دارد از اضافه کردن آن به خاک پرهیز کنید؛ زیرا این کار هم باعث مسمومیت خاک می‌شود.

تقویت نشا گوجه فرنگی 8320

 

نیاز بذر موقع کاشت

قبل از اینکه بذر را در خاک بریزید می‌توانید مخلوط کردن بذرها با هیومیک اسید و جلبک‌ها سرعت جوانه زدن را افزایش داده و برای خاک هم 2 گرم کود اکتیواتور برای 100 گرم بذر توصیه می‌شود.

بعد از کاشت نشا گوجه فرنگی 8320 در زمین

در این مرحله اضافه کردن هیومیک اسید بعد از کاشت و اولین آبیاری توصیه می‌شود که باعث تقویت و افزوده شدن به ریشه‌ها انحلال بهتر، منتقل شدن بهتر مواد معدنی، اصلاح بافت خاک و کاهش اسیدیته آن می‌شود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

رشد بوته و  در آمدن برگ‌ها

در این مرحله افزودن کودهای حاوی ازت، کود ان پی کی 20 20 20، کود 0 44 18، 18 25 25 و  کود 10 52 10 توصیه می‌شود.

رشد بوته و  در آمدن برگ‌ها

 

مرحله گل‌دهی

افزودن کودهای ریز مغذی کنار آمینو اسیدها، آراسول، میکرو فول کنار آمینو اسید، کودهای فسفر بالای بدون ازت مثل هایپر فوس، پی کی و نوتریکا توصیه می‌شوند.

تشکیل میوه

کلسیم را به خاک در سه مرحله تشکیل میوه، گردویی شدن و 20 روز قبل از برداشت اضافه کنید تا مقاومت میوه بیشتر شده و گلگاه دچار پوسیدگی نشود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

دوره رشد

افزودن پتاسیم و کلسیم باعث افزایش تعداد سلول‌ها، درشت شدن میوه و سرخ شدن آن می‌شوند. کودهای پروتگرین ایتالیا، سولو پتاس و … مقدار زیادی پتاسیم دارند.

زمان آبیاری انواع نشا گوجه فرنگی 8320

همان‌طور که می‌دانید بعد از کاشت بذر انواع نشا باید بلافاصله به آن‌ها آب بدهید و تا ظهور اولین جوانه هم مدام حواستان باشد خاک رطوبت داشته باشد تا به مرحله کاشت برسید. بعد از انتقال نشاها به زمین هم باید فوراٌ پس از کاشت آن‌ها را آبیاری کنید و بعد از این مرحله هم حواستان به رطوبت خاک باشد و تا مرحله میوه دهی و رشد آن هفته‌ای 2 الی 3 بار گوجه فرنگی‌ها را آبیاری کنید و در مرحله تشکیل میوه هم دو روز در میان یا یک روز در میان بر اساس مقدار گرما تبخیر آن‌ها را آبیاری کنید.

زمان آبیاری انواع نشا گوجه فرنگی 8320

 

شرایط نگهداری نشا گوجه فرنگی 8320

بعد از کاشت بذرها تا رسیدن به مرحله جوانه و نشا شدن و انتقال به زمین کافی است شما دمای محیط، نور محیط و رطوبت خاک را چک کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

شرایط نگهداری نشا گوجه فرنگی 8320

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

خرید نشاء گوجه فرنگی ۸۳۲۰ در شهرهای مختلف

نشاء گوجه فرنگی ۸۳۲۰ نوعی منحصربه‌فرد از نشاهای گوجه‌فرنگی است که با بالاترین کیفیت در بازار موجود است. این نشا بار زیادی دارد و به‌عنوان یکی از نشا میان‌رس شناخته می‌شود؛ به همین دلیل قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در شهرهای مختلف افزایش پیدا می‌کند.

همچنین مناسب‌ترین منطقه برای کشت این نشا گوجه‌فرنگی در مناطق گرمی مانند جنوب و تهران است؛ بنابراین خرید نشا گوجه فرنگی 8320 و کشت آن در فضای باز نتیجه‌ فوق‌العاده‌ای برای کشاورزان این مناطق دارد. نحوه سفارش نشا گوجه فرنگی 8320 در شهرهای مختلف شامل موارد زیر است.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در اهواز

 کشاورزان باید در خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در اهواز دقت بالایی داشته باشند و بدانند که گوجه‌فرنگی‌های سالم و ناسالم تفاوت‌های زیادی در ظاهر میوه و حتی بوته دارند.

برای تشخیص و جلوگیری از کاهش قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در اهواز کشاورزان باید بیماری‌های نشا گوجه را بررسی کنند و ببینید کدام قسمت از گیاه )برگ، ساقه، ریشه یا میوه) آسیب‌دیده است. عوامل دیگری هم باعث کاهش قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در اهواز می‌شوند.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در دزفول

 اگر تمایل به خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در دزفول را دارید یا می‌خواهید خودتان نشاء گوجه فرنگی 8320 را برای فروش پرورش دهید، می‌توانید به گلخانه‌ها که به‌عنوان بهترین منبع نشاهای باکیفیت برای کشاورزان هستند، مراجعه کنید.

 این گلخانه‌ها مشاوره‌هایی برای پرورش و افزایش قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در دزفول به شما می‌دهند و کمک می‌کند تا بتوانید نشاهای سالم تولید کنید و درآمد عالی داشته باشید.

 همچنین گلخانه‌های دزفول باتوجه‌به اهمیت ارتقای سطح کشاورزی در ایران قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 را منصفانه و طبق قیمت‌های مصوب تعیین کرده‌اند تا نگرانی شما نسبت به قیمت‌ها برطرف شود. قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در دزفول معمولاً به‌صورت دانه‌ای و بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در بهبهان

برای تقویت نشاء گوجه فرنگی 8320 انواع کود و سم وجود دارد که بر اساس نیاز خاک و میوه تجویز می‌شوند. البته قبل از خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در بهبهان کشاورزان باید به انجام آزمایش قبل از کشت محصول توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 همچنین برای افزایش قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در بهبهان می‌توانید از سینی مخصوص نشا یا گلدان‌های چوبی برای تولید محصولی با کیفیت استفاده کنید. قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در بهبهان ممکن است باتوجه‌به عوامل مختلفی مانند رقم گوجه‌فرنگی، میزان تقاضا و عرضه در بازار متغیر باشد.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در هرمزگان

نشاء گوجه فرنگی 8320 به کیفیت بسیار بالا، مقاومت قوی در برابر بیماری‌ها و شرایط نامناسب محیطی معروف است؛ بنابراین کشاورزانی که در کار تولید این نوع نشا هستند، با سطح بالایی از ارسال سفارش نشا گوجه فرنگی 8320 به سراسر کشور روبه‌رو هستند.

 همچنین خرید نشا گوجه فرنگی 8320 باتوجه‌به تقاضا و نیاز کشاورزان به این نوع نشا در بازار مصرفی قابل یافتن است؛ بنابراین اگر قصد خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در هرمزگان را دارید، می‌توانید به فروشگاه‌ها یا بازارچه‌های محلی مراجعه کنید.

همچنین قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در هرمزگان متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی مثل فصل، تقاضا و عرضه، محدودیت‌های منابع آبی، هزینه تولید و توجه به قیمت رقابتی و…‌. دارد.

 بنابراین شما برای اطلاع از قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در هرمزگان بهتر است با فروشندگان گلخانه‌ها در این منطقه تماس بگیرید و از قیمت این نشاها آگاهی کاملی دریافت کنید.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در میناب

نشاء گوجه فرنگی 8320 یکی از انواع نشاهای گوجه‌فرنگی است که در مناطق مختلفی از ایران کشت می‌شود. برای خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در میناب بهتر است قبل از خرید قیمت و کیفیت نشا را بادقت بررسی کنید و برای رشد خوب آن به مسائلی که مشاوران برای شما توضیح می‌دهند، توجه کنید.

 برای رشد خوب و افزایش قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در میناب باید به چند مسئله توجه کرد. برای مثال این نوع نشا باید در خاکی با pH  مناسب و با آبیاری منظم کشت شود.

همچنین باید از کودهای آلی و شیمیایی مناسب استفاده کرد؛ بنابراین با رعایت این موارد شما می‌توانید کیفیت و قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در میناب را افزایش دهید.

خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در بندر عباس

نشاء گوجه فرنگی 8320 یکی از محصولات مهم کشاورزی در بندر عباس است. برای خرید نشا گوجه فرنگی 8320 در بندر عباس می‌توانید به فروشگاه‌های کشاورزی و گلخانه‌ها مراجعه کنید. قیمت نشا گوجه فرنگی 8320 در بندر عباس بسته به فصل و تقاضا مردم متفاوت است؛ اما معمولاً با قیمت مناسبی در دسترس است.

البته این محصول در فصل تابستان به میزان زیادی در بازارهای محلی و خارج از شهر فروخته می‌شود؛ به همین دلیل قیمت نشا گوجه فرنگی ۸۳۲۰ در بندر عباس در این مناطق برای تولید برخی از این محصولات مانند رب گوجه‌فرنگی، پودر گوجه‌فرنگی و سس گوجه‌فرنگی بسیار مناسب است.

سخن پایانی

نشا گوجه فرنگی 8320، یکی از باکیفیت‌ترین نشاهای موجود در بازار است که به خیلی از بیماری‌ها و آفات مقاوم است و همین موضوع به نوعی خیال شما را از هزینه‌های اضافی راحت می‌کند، از طرف دیگر این نشا برای مناطق گرم مناسب است و آسیب نمی‌بیند.

با کاشت این نشا در پاییز و بهار خیالتان از باروری بیشتر و کیفیت بالاتر میوه نسبت به نشاهای معمولی راحت باشد و ثروت را در آغوش بگیرید! گلخانه آوین هم با دغدغه بهبود و بالا بردن صنعت کشاورزی ایران با فروش بهترین محصولات کشاورزی و مشاوره خود در کنار شما کشاورزان عزیز خواهد بود.

سخن پایانی

 

 

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

سایر مقالات:

آموزش کاشت انواع نشا گوجه فرنگی
بهترین نوع نشا گوجه فرنگی
مزایای نشا گوجه فرنگی 8320

1 نظر دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *