خرید نشا کاهو باتاویا – مزایا و مشخصات نشاء کاهو باتاوایا + قیمت 1402

نشا کاهو باتاویا

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو باتاویا

نشا کاهو باتاویا، تولیدی گلخانه آوین در انواع مختلف است که برای استفاده در گلخانه، گلدان و مزرعه تولید شده است. این نشاها طبق علوم روز دنیا و مقاوم به انواع مختلفی از قارچ و آفت هستند؛ همچنین آوین خدمت دیگری را تحت عنوان مشاور گلخانه برای مشتریان خود در نظر گرفته تا پس از خرید محصول نیز شما را در انجام هر چه بهتر امور کشاورزی راهنمایی کنند.

اما کاشت و پرورش این مدل کاهو ویژگی‌ها و ترفندهایی دارد که در این مقاله سعی می‌شود به تعدادی از آنها اشاره شده تا بالاترین بهره‌وری را از کاشت نشا کاهو باتاویا داشته باشید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

اما همچنان دقت کنید برای پرورش کاشت آن فقط به این مقاله اکتفا نکرده و از کمک مشاوران مجربی مثل مشاوران آوین استفاده کنید تا بالاترین کیفیت را پرورش داده و در نهایت سود خوبی نصیبتان شود.

نشا کاهو باتاویا

 

مدل‌های مختلف نشا کاهو باتاویا

به طور کلی، همه نشاها متناسب با دو فضای باز (مزرعه و زمین کشاورزی) و فضای بسته (گلخانه و منازل) تولید می‌شوند. این نشاها به شیوه‌هایی متفاوت برای آب و هوا، شرایط محیطی، خاک مورد نظر و … پرورش می‌یابند که برای پیدا کردن نشا مناسب برای محل کشت خود می‌توانید از کمک مشاوران مجرب گلخانه آوین کمک بگیرید.

اما بعد از این دو دسته بندی کلی برای فضای باز و بسته، به زیرگروه‌های کوچک‌تری برمی‌خوریم که هر کدام از نشاهای آن از بذرهای متنوع، شرایط و نحوه پرورش خاص خودشان، انواع خاک و متناسب با آب و هواهای مختلف تولید شده‌اند تا هر نوع از نشاها برای منطقه آب و هوایی خاصی مناسب و همچنین در زمان و مقدار باروری خود متفاوت باشند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

برای انتخاب انواع نشا کاهو باتاویا که مناسب کشت و کار و محل کشاورزی‌تان باشد از کمک تیم مشاوران پشتیبانی استفاده کنید. انتخاب درست نوع نشا تأثیر زیادی در بهره‌وری شما از کشاورزی‌تان خواهد شد که در نهایت منجر به سود بیشتر شما نیز می‌شود پس این انتخاب را جدی بگیرید.

خود این مدل کاهو نیز، به نام‌های دیگری مثل کریسپ فرانسوی یا کریسپ تابستانی نیز شناخته می‌شود که جز کاهوهای کوچک بازار محسوب شده و وزنی بین 150 تا 250 گرم دارد. این کاهو به دلیل ظاهر بامزه و مجعد مانند برگ‌هایش در انواع ساندویچ و سالاد استفاده شده و برگ‌هایی شیرین و بسیار ترد دارد.

مدل‌های مختلف نشا کاهو باتاویا

 

خرید نشا کاهو باتاویا

یکی از مسائل مهم برای کشاورزان و گلخانه داران عزیز، خرید بذر و نشاهای متنوع برای میوه‌ها و صیفی‌جات خاصی مثل کاهو باتاویا است. معمولاٌ همه گلخانه‌ها و مراکز فروش محصولات کشاورزی تنوع بالایی در تولیدات خود ندارند. اما در گلخانه آوین می‌توانید با خیالی راحت خرید نشا کاهو باتاویا، و انواع محصولات متنوع را با کیفیت فوق‌العاده مقاوم به انواع قارچ و بیماری انجام دهید.

خرید نشا از آوین علاوه بر مزیت تنوع بالا دارای مزیت‌های دیگری مثل قیمت مناسب، کیفیت بالا، مشاوره پشتیبانی، ثبت سفارش اینترنتی، باردهی بالا، اندازه مناسب میوه‌ها، مقاومت به بسیاری از آفات و … است. برای سفارش‌های خود می‌توانید به صورت حضوری هم به نمایندگی‌های آوین مراجعه کنید.

خرید نشا کاهو باتاویا

 

خرید آنلاین نشا کاهو باتاویا

بستر خرید و فروش اینترنتی هر روز طرف‌داران زیادی بین مردم پیدا می‌کند و نیاز روزافزون به آن در تمام سطوح بازار مشاهده می‌شود. در همین بین کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر روز کشاورزان زیادی که علاقه به کشاورزی نوین داشته از خرید آنلاین محصولات کشاورزی نیز استقبال کرده‌اند و در همین راستا آوین نیز بستر خرید و فروش آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است.

خرید آنلاین دارای مزیت‌های فراوانی هم برای خریدار و همچنین فروشنده است. در این روش خرید و فروش در وقت هر دو طرف صرفه‌جویی بسیاری خواهد شد. همچنین فروشنده می‌تواند با چند کلیک ساده از مزیت‌ها و معایب محصول مورد نظر خود اطلاع یابد. این روش همچنان هزینه‌های رفت‌وآمد اضافی را نداشته خیلی از خرید حضوری به‌صرفه‌تر است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

اما یکی از نگرانی‌های مردم در خرید آنلاین افت کیفیت یا حتی کلاهبرداری فروشگاه‌های آنلاین است که در سایت‌ها با استعلام نماد اعتماد می‌توان از این اتفاق‌ها جلوگیری کرد. برای خرید اینترنتی نشا کاهو باتاویا فقط از طریق سایت‌های معتبر فروش محصولات کشاورزی مثل آوین خرید کنید. تا هم خیالتان از کیفیت تمام نشاهای خریداری شده و هم به موقع رسیدن آن‌ها راحت باشد.

خرید آنلاین نشا کاهو باتاویا

 

خرید کلی نشا کاهو باتاویا

یکی دیگر از دغدغه‌های کشاورزان که به طور کلی‌تر و بزرگ‌تری کشت و کار می‌کنند، خرید عمده محصولات کشاورزی است که به دلیل زیرساخت‌های کم اکثر گلخانه‌ها امکان خرید تمام محصولات از یک جا را نداشته و مجبور می‌شوند مقداری از نشاها را از یک جا و بقیه آن‌ها را از جایی دیگر تهیه کنند.

اما گلخانه آوین با ایجاد بستر گسترده‌تری از تولید و فروش محصولات کشاورزی به شما امکان خرید عمده نشا کاهو باتاویا را می‌دهد. ممکن است در بسیاری از تجارب خرید عمده خود با کمبود کیفیت برخی از محصولات میان محصولات درجه یک مواجه شده باشید، اما گلخانه آوین حتی در فروش عمده محصولات نیز، کیفیت را تضمین می‌کند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

تولید و فروش نشا کاهو باتاویا

اگر شما قصد تولید نشا کاهو باتاویا داشته باشید، می‌توانید پس از خرید بذر نشا از مشاوره پشتیبانی تیم آوین استفاده کنید تا نشایی که تولید می‌کنید، در نهایت از کیفیت مطلوب نشاهای آوین برخوردار بوده و مثل آن‌ها در مقابل بسیاری از آفات و بیماری‌ها مقاوم باشد.

معوملاٌ پس از کشت بذر در خاک حدود 40 روز زمان لازم است تا بذرها تبدیل به نشا شوند. شرایط تولید نشا مقاوم به آفات کمی دشواری داشته و علم آن در دسترس هر تولیدکننده‌ای نیست؛ اما شرایط کلی تولید انواع نشا کاهو، استفاده از خاک سبک باغچه و همیشه مرطوب نگه داشتن آن است. اصول شرایط محیطی و مقاوم سازی آن‌ها نیز توسط تیم مشاوره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

وقتی شما این نشاها را به شیوه نوین کشاورزی تولید کنید می‌توانید سود بیشتری از فروش نشا کاهو باتاویا هم ببرید، چرا که محصول شما دارای تمام استانداردهای کشاورزی روز دنیا خواهد بود و مسلماٌ رضایت مشتری نیز بعد از خریدتان تضمین فروش شما خواهد بود؛ حتی اگر خودتان بازار فروش نداشته باشید، می‌توانید اقدام به ثبت قرارداد تولید نشا با گلخانه آوین کنید.32

تولید و فروش نشا کاهو باتاویا

 

ویژگی‌های نشا کاهوی باتاویا

به طور کلی نشاهای کاهو را می‌توان از دو نظر ظاهر و کیفیت مورد بررسی قرار داده و کیفیت آن را اندازه‌گیری کنیم. این دو شامل ظاهر و کیفیت آن‌ها است.

ظاهری

از نظر ظاهر نشاهای کاهو در آوین دارای تمامی مشخصات نشا کاهو باتاویا سالم و با کیفیت است. این ویژگی‌ها شامل سرزنده بودن برگ‌ها و ساقه‌ها است که هیچ‌کدام از آن‌ها نباید دچار افتادگی باشند، همچنین رنگ آن باید کاملاً سبز بوده و رویش هیچ لکه قهوه‌ای، زرد یا هر رنگ دیگری نباشد. تعداد برگ‌های نشا کاهو باید بین 3 تا 4 عدد بوده و قد آن به 10 الی 15 سانتی متر برسد.

همچنین ظاهر ریشه آن نیز باید توپر، گرد و سفید باشد که ارتفاعی بین 4 تا 6 سانتی متر داشته باشد تا توانایی انتقال مواد معدنی به گیاه را داشته باشد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

کیفیتی

همچنین از لحاظ کیفیت نشا کاهو باتاویا و کلیه نشاهایی که توسط تیم آوین تولید می‌شوند، مقاوم در برابر بسیاری از آفات و قارچ‌ها هستند که در نهایت نیاز شما کشاورزان عزیز به انواع سم و کود کشاورزی را به حداقل یا حتی صفر می‌رساند.

قیمت

قیمت محصولات کشاورزی نیز یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان است، چرا که گاهی اوقات بعضی از فروشندگان محصولات کشاورزی از نبود نظارت درست روی قیمت گذاری‌ها روی محصولات خود قیمتی گزاف می‌گذارند، اما گلخانه آوین با وجود تمام کنترل‌های کیفی حساس خود و روش تولید خاص که منجر به مقاوم شدن نشا می‌شود، باز هم قیمتی منصفانه و بر اساس نرخ مصوب روی محصولاتش می‌گذارد.

هر چند به دلیل نوسانات بازار قیمت نشا کاهو باتاویا یکسان نخواهد ماند، اما به طور کلی هر سینی 200 عددی نشا در آوین با نرخ حدودی 230 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت

 

کاشت نشا کاهو باتاویا

کشت این محصول دارای اصول خاصی است که رعایت همه آن‌ها موجب افزایش بهره برداری و سود بیشتر شما از کسب و کارتان خواهد شد. چرا که این کارها در نهایت باعث ایجاد محصولی با کیفیت استانداردهای جهانی خواهد شد که ما به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

برای کشت نشا کاهو باتاویا، ابتدا ردیف‌هایی استاندارد و به فاصله 40 سانتی متر ایجاد کنید و برای کشت نشاها در ردیف‌ها فاصله گذاری 20 سانتی متری بینشان را رعایت کنید. در یک زمین 1 هکتاری تعداد 80 الی 100 هزار نشا جا می‌گیرد که معمولاٌ بعد از 30 روز از کشت نشا محصول با تناژ 15 الی 20 تن به بار می‌نشیند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

از طرف دیگر برای پرورش نشا کاهو باتاویا، باید حواستان به اصول آبیاری آن باشد چرا که این صیفی جز محصولات آب‌دوست است که به خاکی همیشه مرطوب نیاز دارد و اگر زمین در معرض آفتاب مستقیم است، از سایه‌بان‌ها در زمین خود استفاده کنید. همچنین با نظر کارشناسان و البته بعد از آزمایش خاک، می‌توانید از انواع کود تقویت کننده در زمان مورد نیاز استفاده کنید.

ویژگی‌های نشا کاهوی باتاویا

 

 

سخن پایانی

قبل از کشت محصول از مناسب بودن آن برای منطقه خود مطمئن شده و حتماٌ در طول کاشت، داشت و حتی برداشت از تیم مشاوره کمک بگیرید تا در نهایت محصولی با کیفیت تولید کرده و به سود برسید. تحت هیچ شرایطی برای کاشت محصولات فقط به مقالات اکتفا نکنید.

برای خرید آنلاین نشا کاهو باتاویا، بذر یا هر محصول و خدمت کشاورزی به هر گلخانه‌ای اعتماد نکنید و فقط از سایت‌های معتبر دارای نشان اعتبار مثل گلخانه آوین خرید کنید.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

 

سایر مقالات:

پرورش نشا فیسالیس
پرورش نشا کرفس
بیماری های کاهو
بیماری های توت فرنگی
بیماری های گل کلم

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *