خرید نشا کاهو بیوندا -مشخصات و ویژگی ها – لیست قیمت 1402


مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو بیوندا

نشا کاهو بیوندا، در انواع مختلف درون سینی‌های مخصوص نشا توسط گلخانه آوین تولید می‌شود. این مدل کاهو قابلیت کشت در تمام فصول سال را دارد و به همین دلیل قیمت آن در فصول گرم بالا است و به محض سرد شدن هوا قیمتی مناسب پیدا می‌کند. همچنین ظاهر زیبا و بامزه‌ای دارد که باعث استفاده آن در انواع سالاد و ساندویچ‌ها می‌شود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

برگ‌های این مدل کاهو پهن، سبز رنگ و با حالت لبه مجعد است که از نظر ظاهر بسیار نزدیک به نوع دیگری از کاهو به نام لولو روسو است. اما مزه‌ کاهو بیوندا بر خلاف لولو روسو شیرین است.

نشاهای کاهو بیوندا در آوین با تکنولوژی و علم روز دنیا تولید می‌شوند که باعث مقاوم شدن این مدل نشا به انواع مختلفی از آفات و قارچ‌ها می‌شود.

نشا کاهو بیوندا

 

مدل‌های مختلف نشا کاهوی بیوندا

به طور کلی نشاهای کاهوها متناسب با دو نوع فضای گلخانه‌ای و مزرعه‌ای کشت می‌شوند تا با شرایط محیطی هر کدام از آن‌ها وفق پیدا کنند و بعد از این دو نوع دسته بندی کلی انواع نشا کاهو بیوندا بسته به شرایط محیطی اقلیم‌های گوناگون، کیفیت تولید، نوع بذر آن، شرایط تولید، محیط تولید، خاک و بسیاری از موارد دیگر به دسته بندی‌های کوچک‌تری نیز تقسیم می‌شوند.

برای فهمیدن نوع مناسب نشا برای مزرعه یا گلخانه خود نیز می‌توانید از مشاوره گلخانه استفاده کنید که در آن بهترین و مجرب‌ترین کارشناسان فعالیت دارند تا بهترین‌ها را به مشتریان گلخانه معرفی کنند که تیم آوین هر روز به هدف نهایی خود یعنی «ارتقای کشاورزی ایران، و رساندن آن به کشاورزی روز دنیا» نزدیک‌ و نزدیک‌تر شود.

توجه کنید که با خرید هر کدام از انواع نشا از آوین خیالتان از کیفیت راحت است؛ چرا که تمامی نشاهای تولیدی گلخانه طبق علوم روز دنیا و مقاوم به انواع بیماری و آفات تولید می‌شوند.

مدل‌های مختلف نشا کاهوی بیوندا

 

خریدن نشا کاهوی بیوندا

مسئله‌ دیگری که احتمالاٌ ذهن بسیاری از شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز را درگیر کرده باشد؛ خرید نشا این نوع کاهو است. با توجه به این که اکثر گلخانه‌ها و مراکز فروش محصولات کشاورزی روی نشاهای معمول‌تری مثل کاهو سالادی تمرکز کرده‌اند ممکن است پیدا کردن این نشا کمی برایتان دشوار باشد. اما گلخانه آوین این نشا را برای شما عزیزان با بهترین کیفیت تولید کرده است.

با توجه به تنوع بالا آوین در کنار کیفیت فوق‌العاده، خرید نشا کاهو بیوندا را با خیالی آسوده از گلخانه آوین انجام دهید تا در کشاورزی خود در کنار باردهی بالا از کیفیت عالی میوه‌ها نیز برخوردار شوید. همچنین به دلیل به کار بردن علوم روز دنیا در تولیدات و مقاوم بودن محصولات به انواع مختلف آفات و قارچ از انواع کودها و سم کشاورزی نیز بی‌نیاز شوید.

خریدن نشا کاهوی بیوندا

 

خرید آنلاین نشا کاهو بیوندا

یکی از مهم‌ترین مسائل در دنیای امروز که هر روزه نیاز به آن نیز افزایش پیدا می‌کند؛ امکان خرید آنلاین انواع محصولات است. در این روش مشتری در بسیاری از موارد خریدی به مراتب راحت‌تر نسبت به خرید حضوری را تجربه می‌کند. پس با توجه به همین موارد و نیاز روزافزون به خرید آنلاین بسیاری از کسب و کار‌ها بستر خرید اینترنتی را برای خود فراهم کردند که آوین هم از این قاعده مستثنی نیست.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

در آوین مشتری می‌تواند با خیالی راحت از لحاظ کیفیت، هزینه و بسیاری از موارد دیگر خرید اینترنتی نشا کاهو بیوندا را انجام دهد تا هم در وقت، هزینه و … سود کند! این مورد را هم در نظر بگیرید که در کشاورزی روز دنیا حتی بسیاری از کارهای کشاورزی مثل آب دهی و سم پاشی نیز با استفاده از اینترنت انجام می‌شوند که خرید آنلاین محصولات کشاورزی نیز جز همین امور است.

خرید آنلاین نشا کاهو بیوندا

 

خرید کلی نشا کاهو بیوندا

یکی دیگر از نگرانی‌های کشاورزان، افت کیفیت در خرید کلی و همچنین موجود نبودن تعداد بالای محصولات است؛ بسیاری از گلخانه‌ها و مراکز فروش محصولات کشاورزی به دلیل کمبود مکان امکان تولید عمده نشا و بقیه محصولات کشاورزی را نداشته و با توجه به این که تولید نشاها نیاز به مدت زمان نسبتاٌ طولانی‌ای دارد امکان پوشش بازار تقاضا را ندارند.

یکی دیگر از مشکلات، یعنی افت کیفیت در خرید عمده نشا کاهو بیوندا و خرید عمده انواع محصولات است که بسیاری از فروشگاه‌های محصولات کشاورزی در خریدهای کلی کیفیت‌های درجه پایین‌تر را در میان درجه یک‌ها به مشتری می‌فروشند.

اما در آوین خیالتان از لحاظ خرید کلی راحت باشد، چرا که این گلخانه توانایی ایجاد بستر کشت مناسب و به اندازه نیاز بازار در سراسر ایران را داشته و از لحاظ کیفیت فقط نشاهای مقاوم به انواع آفات و قارچ تولید می‌کند.

خرید کلی نشا کاهو بیوندا

 

فروش نشا کاهو بیوندا توسط شما

اگر قصد تولید و فروش نشا داشته باشید، گلخانه آوین دو حالت ویژه برایتان در نظر گرفته تا با خیالی راحت اقدام به تولید کنید. در روش اول اگر شما خودتان بازار فروش داشته باشید، با تهیه بذر از آوین جزء باشگاه مشتریان گلخانه حساب شده و از انواع روش‌های نوین تولید بهره‌مند خواهید شد تا نشاهای تولیدی شما نیز در مقابل انواع مختلف آفت و قارچ مقاوم باشند.

در شیوه دوم، گلخانه آوین اقدام به بستن قرارداد فروش نشا با شما می‌کند و با در اختیار دادن، تمامی تجهیزات و علوم روز دنیا شما را تبدیل به یکی از مراکز فروش نشا با کیفیت آوین می‌کند. در این روش شما فروش نشا کاهو بیوندا را به مشتریان آوین انجام می‌دهید و نیازی به ایجاد بستر فروش توسط خودتان نیز نخواهید داشت.

به هر حال در هر دو حالت نشاهایی که در نهایت تولید می‌شوند زیر نظر کارشناسان مجرب خواهد بود تا کیفیت نهایی مورد پسند بازار جهانی باشد.

فروش نشا کاهو بیوندا توسط شما

 

ویژگی‌های نشا کاهو بیوندا

به طور کلی می‌توان، مشخصات نشاها را به دو حالت کیفی و ظاهری مورد بررسی قرار داد.

ظاهر

از حیث ظاهر، انواع نشا که توسط تیم بزرگ آوین تولید می‌شوند، دارای تمام مشخصات نشا کاهو بیوندا سالم هستند. به طور کلی نشایی سالم است که دارای برگ‌های سبز، سرزنده و بدون هیچ لکه‌ای باشد. وجود هر گونه لکه زرد یا قهوه‌ای نشانه آفت زدگی نشا است که بعد می‌تواند منجر به بیماری میوه یا افت کیفیت و باردهی آن شود.

همچنین عدم افتادگی در تمامی ساقه‌ها و برگ‌ها را نیز جدی بگیرید. از نظر تعداد برگ‌های نشا نیز، انواع نشا کاهو باید بین 3 الی 4 عدد برگ داشته باشد.

ریشه نشا کاهو بیوندا نیز باید توپر، سفید و گرد باشد. ارتفاع این ریشه باید به اندازه حفره‌های سینی نشا یعنی چیزی حدود 3 الی 5 سانتی متر باشد تا به خوبی غذا رسانی را برای نشا انجام دهد و خوب در خاک نفوذ پیدا کند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

کیفیت

همین‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم تمام نشاهایی که در گلخانه‌های آوین تولید می‌شوند دارای کیفیت بالا هستند؛ چرا که تحت نظر کارشناسان مجرب و طبق علوم روز دنیا، طوری طراحی شده تا در مقابل بسیاری از آفات و قارچ‌های مختلف مقاوم باشد. این نشاها توسط انواع کود و تقویت کننده‌های مختلف دیگر پرورش یافته‌اند تا محصولاتی با کیفیت بالا و همچنین باروری زیاد تولید کنند.

حتی در انتخاب خاک تولیدی آن‌ها نیز دقت به خرج داده شده و از خاک‌های سبک و غنی باغچه برای هر چه بالاتر بردن کیفیت آن استفاده شده است. پس خیالتان از کیفیت نشا کاهو بیوندا خریداری شده از آوین نیز راحت باشد.

ویژگی‌های نشا کاهو بیوندا

 

قیمت نشا کاهو بیوندا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان، بحث قیمت محصولات کشاورزی است تا با توجه به آن مقدار سود خود از کشت یا حتی عدم کشت محصول را محاسبه کنند. با توجه به همین مورد، قیمت یکی از مهم‌ترین ارکان خرید و فروش در محصولات کشاورزی است.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم؛ نشاهای کاهو بیوندایی که در گلخانه اوین تولید شود، از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است. حتی نحوه تولید و کیفیت آن باعث شده تا شما در آینده از هزینه‌های بسیاری از کودها و سموم کشاورزی راحت باشید؛ اما با تمام این موارد نیز آوین قیمت‌هایی بسیار منصفانه و طبق مصوبات روی محصولات خود می‌گذارد.

هر چند این قیمت‌ها موقتی است و ممکن است طبق نوسانات بازار دچار تغییراتی شوند؛ اما به طور کلی قیمت نشا کاهو بیوندا چیزی حدود هر سینی 230 هزار تومان محاسبه شده که در هر سینی حدود 200 عدد نشا وجود دارد.

قیمت نشا کاهو بیوندا

 

تولید نشا کاهوی بیوندا

گلخانه آوین در طرحی جالب، اقدام به بستن قرارداد تولید نشا با مشتریان و تولید کننده‌های عزیز کرده که پس از خرید بذر نشا هر نشایی که توسط شما تولید شود دارای ضمانت فروش به مشتریان آوین می‌شود تا با خیالی راحت تولید نشا کاهو بیوندا را انجام دهید.

تولید نشا کاهوی بیوندا

 

کاشت کاهو بیوندا

برای کشت نشا کاهو بیوندا، نیاز است ابتدا ردیف‌هایی با فاصله 40 سانتی متر از یکدیگر ایجاد کرده و سپس در هر ردیف نشاها را با فاصله 20 سانتی متر از یکدیگر بکارید؛ در هر 1 هکتار زمین چیزی حدود 80 تا 100 هزار نشا کاهو جا می‌گیرد و در نهایت تناژ یا محصول نهایی 12 الی 15 تن خواهد بود.

به طور کلی بعد از زمان کشت بذر 30 روز فرصت لازم است تا نشاها ایجاد شده و بعد از نشا شدن 40 روز تا باردهی محصول باقی است. در ضمن، کاهوهای بیوندا در نهایت وزنی بین 150 تا 200 گرم خواهند داشت.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

سخن پایانی

پرورش نشا کاهو بیوندا اصولی دارد تا در نهایت مقدار محصول تولیدی، کیفیت، وزن و حتی ظاهر آن دارای قابلیت‌های استاندارد گیری از نظر علوم روز دنیا را داشته باشد که با کمک کارشناسان آوین از تمام این اصول آگاهی خواهید یافت.

برای تولید، کشت و پرورش کاهوی بیوندا، فقط به مطالب این مقاله اکتفا نکرده و از کمک افراد متخصص استفاده کنید. حتی با توجه به امکان کشت آن در تمام فصول پیشنهاد می‌شود در فصل‌های گرم اقدام به کشت آن کنید تا در نهایت سود بیشتری نیز عایدتان شود. برای خرید بذر یا نشا نیز به هر مرکز فروشی اعتماد نکرده و فقط از گلخانه‌های معتبری مثل آوین خرید کنید.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

مشخصات نشا کاهو رسمی
ویژگی‌ های نشا گل کلم زودرس
مشخصات نشا کاهو بیوندا

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نظری داده نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *