نشا گوجه فرنگی گیلاسی – بررسی مزایا و قیمت 1403 + مشاوره رایگان

نشا گوجه فرنگی گیلاسی

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا گوجه فرنگی گیلاسی

نشا گوجه فرنگی گیلاسی که در گلخانه آوین تولید می‌شود، در فضای باز و گلخانه قابلیت کشت و برداشت داشته و بوته‌هایی متوسط با توانایی پوشش میوه و مقاومت به دماهای بالا در شرایط نامساعد جوی دارند. این نشاها با علم روز دنیا و با بهترین بذر، خاک و کمپوست تولید می‌شوند.

 

ویدیو : نشاء گوجه فرنگی گیلاسی

 

 

گوجه گیلاسی نوعی صیفی‌جات پرطرف‌دار است که به خاطر شکل و مزه‌اش به طور تازه خوری و در سالادها مورد استفاده قرار می‌گیرد، با تقاضای روز افزون بازار برای این صیفی‌جات کاشت و پرورش آن نیز می‌تواند سود خوبی برای شما داشته باشد به شرط آن که متخصصانی مثل مشاور گلخانه و باغ آوین کنارتان باشند تا بالاترین بهره‌وری را از کشتتان داشته باشید.با ما باشید با معرفی یکی از انواع نشا گوجه فرنگی:

نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

انواع نشا گوجه فرنگی گیلاسی

گوجه فرنگی‌های کوچک‌تر از گوجه‌های معمولی به سه شکل گوجه گیلاسی، گوجه زیتونی و گوجه گلابی وجود دارند که با شکل و رنگ‌های متنوعی مثل زرد، مشکی و قرمز وجود دارند. هر کدام از این گوجه‌ها هم جنبه تزئینی هم جنبه خوراکی دارند. همچنین همه این نشاها از جمله نشا گوجه فرنگی گیلاسی قابلیت کشت در گلخانه و باغ را دارند.

انواع نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

پرورش نشا گوجه فرنگی گیلاسی

به این خاطر که گوجه‌های گیلاسی فضای کمی را اشغال می‌کنند و امکان کاشتشان در گلدان هم وجود دارد و دردسر کمتری نسبت به سایر میوه‌های گلدانی دارند در هر فصلی از سال و هر قسمتی از خانه می‌توانید آن را پرورش دهید و برای کاشت آن هم می‌توانید نشا را به طور مستقیم خریداری کرده و همچنین بذر نشا را خریداری کرده پرورش دهید.

پرورش نشا گوجه فرنگی گیلاسی

کاشت بذر

درون سینی مخصوص نشا یا یک گلدان، بذر نوع گوجه گیلاسی‌ای که مدنظرتان است را در عمق 1 سانتی متری خاک بریزید و روی آن را با خاک بپوشانید؛ سینی را در محیطی قرار دهید که آفتاب به طور مستقیم به آن‌ها نخورد و روی خاک را با یک پلاستیک بپوشانید.

کاشت بذر گوجه فرنگی

 

آب دهی

بعد از کشت بذرها آن‌ها را آبیاری کرده و در تمام مراحل رویش جوانه تا تشکیل و تکمیل نشا حواستان به رطوبت خاک باشد تا مبادا خاک خشک شود.

مرحله آب دهی نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

مراقبت تا رویش اولین جوانه

در این مرحله مراقب شرایط محیطی بذر مثل دما و رطوبت باشید. دمای مورد نظر در این شرایط 24 درجه سانتی گراد بوده و باید صبر کنید تا اولین جوانه رویش کند.

 

انتقال

بعد از مشاهده اولین جوانه، سینی یا گلدان را به یک محیط آفتاب گیر ببرید تا کم‌کم نشاها رشد کنند و به مرحله کاشت برسند و بعد از آن اگر قصد کاشت آن در گلدان یا زمین کشاورزی را دارید آن‌ها را به محیط مورد نظر منتقل کنید.

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

کاشت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

نشاهایی که خریده یا خودتان پرورش داده‌اید را درون خاک باغچه یا گلدان مورد نظرتان بکارید و بلافاصله آن‌ها را آبیاری کنید، برای مراقبت و برداشت میوه کارهایی وجود دارند که باعث باروری و کیفیت بیشتر گوجه گیلاسی خواهند شد. اگر قصد کاشت آن در گلدان را هم دارید گلدان‌های چوبی یا سفالی توصیه می‌شوند.

تا گل دهی و تشکیل اولین میوه هفته‌ای دو بار گوجه فرنگی‌ها را آب بدهید و بعد از آن بر اساس میزان گرما و تابش خورشید روز در میان یا دو روز در میان آن‌ها را آبیاری کنید. برای بهتر شدن کیفیت و باروری به گوجه گیلاسی‌ها در مراحل مختلف رشد در زمان‌های مشخص کود و تقویت کننده‌هایی را به آن اضافه کنید.

کاشت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

انواع بیماری‌های نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 برای فهمیدن آفات گوجه فرنگی‌ها برگ‌ها، ساقه‌ها و بوته را چک کنید و هر چیز غیر طبیعی مثل لکه و سیاهی را جدی بگیرید و در نهایت برای تشخیص بهتر، یک نشا آسیب دیده را با یک نشا سالم مقایسه کنید و هر تفاوتی را جدی بگیرید و برای درمان آن‌ها با یک متخصص مشورت کنید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

انواع آفات و قارچ‌ها از عوامل زیر نشئت می‌گیرند:

  • کمبود انواع کود در خاک
  • هرس بیش از اندازه بوته
  • بذر یا نشا در شرایط دمایی نامناسب کاشته شده‌اند.
  • آبیاری بیش از حد
  • کمبود آب
  • آبیاری‌های سربار که باعث ایجاد قارچ می‌شوند
  • بوته‌ها خیلی نزدیک به هم کاشته شده‌اند و هوا بینشان جریان ندارد.

هر کدام از این موارد راهکارهای خود را برای درمان دارند و برای جلوگیری از بعضی از آن‌ها می‌توانید خاک را قبل از کشت آزمایش کنید تا مواد مغذی و معدنی مورد نیاز و موجود در آن را متوجه شوید.

انواع بیماری نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

فروش نشا گوجه فرنگی گیلاسی

پرورش و فروش انواع نشا سود فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت به شرطی که طبق اصول انجام شود و از بذر مناسب برای این کار استفاده شود و اگر خودتان قصد خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی دارید، خوب است که آن را از مکان‌هایی معتبر که طبق اصول کشاورزی روز دنیا کار می‌کنند تهیه کنید.

گلخانه آوین با به کار گیری بذرهای اصلاح شده و سالم بهترین نشاها را با باروری بالا و طعم میوه فوق‌العاده ارائه می‌کند. این نشاها طوری پرورش داده شده‌اند که در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مقاوم بوده و عملاً نیازی به خرید سم نخواهید داشت.

فروش نشا گوجه فرنگی گیلاسی

قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

قیمت نشا گوجه گیلاسی بر اساس رنگ، شکل و مزه متفاوت خواهد بود و به خاطر تجملاتی بودن این میوه بعضی از گلخانه‌ها ممکن است قیمتی بسیار بیشتر از آنچه که باید را روی آن بگذارند؛ اما گلخانه آوین با این که بهترین نشاها را پرورش می‌دهد و حتی مشاورانی برای کشت شما هم آماده همکاری و راهنمایی هستند، قیمتی منصفانه و به صرفه برای شما کشاورزان عزیز بین 5000 تومان تا 7000 تومان و 10000 تومان برای انواع نشاها در نظر گرفته است.

قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

تقویت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

در مرحله کشت بذر برای تقویت بهتر بذرها می‌توانید به خاک کمی کمپوست اضافه کنید و بعد از آن نیز برای تقویت نشاها در مراحل مختلف کشت بنا به نظر کارشناسان و خاک مورد کشت مواردی را در مراحل مختلف به آن اضافه کنید.

پس باید قبل از اضافه کردن هر چیزی به خاک و قبل از کشت حتماً خاک را به یک آزمایشگاه کشاورزی برده تا مواد موجود در خاک اندازه گیری شود و تعیین شود در مراحل مختلف چه چیزهایی را باید به خاک اضافه کرد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

مثلاً اگر مقدار پتاسیم خاک اندازه باشد دیگر نیازی به افزودن انواع کود پتاس و پتاسیمی به خاک نخواهید داشت؛ اما ممکن است در مرحله از کشت و کار به موارد دیگری مثل فسفر برای تشکیل میوه نیاز پیدا کنید. اما قبل از افزودن هر چیزی باید مرحله آن را نیز بدانید مثلاً افزودن مواد حاوی منیزیم در مرحله گلدهی توصیه می‌شوند.

تقویت نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

زمان آبیاری انواع نشا گوجه فرنگی گیلاسی

بلافاصله پس از کشت بذر باید به آن‌ها آب داد و تا رویش اولین جوانه صبر کرد. پس از این مرحله نیز باید همیشه مراقب بود که خاک رطوبت داشته باشد که جوانه‌ها تبدیل به نشا شوند. تا برای کشت به زمین یا گلدانی منتقل شوند؛ موقع کاشت نشاها در زمین مورد نظر باید آن‌ها را آبیاری کنید و پس از آن‌ هم حواستان به رطوبت خاک باشد که خشک نشود؛ اما نباید خاکش خیس باشد و فقط کمی رطوبت کافی است.

تا مرحله گلدهی و تشکیل میوه هفته‌ای دو بار به گوجه گیلاسی‌ها آب بدهید و بعد از آن بر اساس نور و گرمایی که به آن‌ها می‌رسد و باعث تبخیر آبش می‌شود یک روز در میان یا دو روز در میان به گوجه گیلاسی آب بدهید.

زمان آبیاری نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

شرایط نگهداری نشا گوجه فرنگی گیلاسی

موقع کشت بذر تا مرحله نشا شدن نباید سینی یا گلدان بذر را در معرض آفتاب مستقیم قرار دهید و حتی روی بذرها پلاستیکی بیندازید تا رطوبت از گلدان فرار نکند و دمای محیط را 24 درجه سانتی گراد نگه دارید و بعد از رشد اولین جوانه آن را به یک محیط آفتاب‌گیر ببرید تا نشاها تشکیل شوند و به مرحله کشت برسند. مراقبت‌های هنگام کشت نیز پیش از این گفته شدند.

شرایط نگهداری نشا گوجه فرنگی گیلاسی
نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

“در مورد خرید سینک اخوان بیشتر بخوانید”

 

نکات تکمیلی راجع به نشا گوجه فرنگی گیلاسی

نشا گوجه فرنگی گیلاسی مدت زمان بیشتری برای رشد و رسیدن نیاز دارد و حدوداٌ 85 روز بعد از انتقال نشا به زمین میوه می‌اندازد. کمبود خاک در گلدان باعث می‌شود مواد مغذی کمی به میوه‌ها برسد و همچنین خاک باید هرازگاهی عوض شود و عمق گلدانی که در آن نشا پرورش می‌دهید حداقل باید 30 سانتی متر باشد.

برای پر کردن گلدان بهتر است از خاک باغ که سنگین و قوی است استفاده کنید. در انتخاب نوع نشا نیز دقت داشته باشید و اگر در منطقه‌ای سرد زندگی می‌کنید، نوعی از نشا را بکارید که در کمتر از 65 روز بالغ می‌شود و اگر قصد دارید میوه بیشتری را برداشت کنید باید نوع بزرگ‌تر آن‌ها را تهیه کنید که فضا و مراقبت بیشتری را هم می‌خواهند.

نکات در مورد نشا گوجه فرنگی گیلاسی

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

خرید نشاء گوجه فرنگی گیلاسی در شهرهای مختلف

نشاء گوجه فرنگی گیلاسی یکی از انواع نشاهای مورداستفاده در کشاورزی است که برای رشد و توسعه گیاهان گوجه‌فرنگی استفاده می‌شود. خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی با داشتن خصوصیات منحصربه‌فرد به‌عنوان یک رقم پرمحصول و با کیفیت در بازار شناخته شده است.

بنابراین قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در انواع شهرها متفاوت است. طرز سفارش نشا گوجه فرنگی گیلاسی و خرید آن در شهرهای مختلف شامل موارد زیر می‌شوند.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در اهواز

در بازار میوه و سبزیجات نوعی گوجه‌فرنگی به‌اندازه کوچک‌تر از گوجه‌های معمولی وجود دارد که از طریق سه شکل مختلف مانند گوجه گیلاسی، گوجه زیتونی و گوجه گلابی شناخته می‌شود. این محصولات با رنگ‌های متنوعی مانند زرد، مشکی و قرمز در بازار فروخته می‌شوند.

مناسب‌بودن قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در اهواز باعث شده است تا مردم بتوانند از این گوجه‌ها علاوه بر جنبه‌ی خوراکی در تزیین غذاها نیز از آنها استفاده کنند.

در خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در اهواز کشاورزان به‌هیچ‌وجه نباید تردید نداشته باشند؛ زیرا نشاء گوجه فرنگی گیلاسی قابلیت کشت در گلخانه و باغ را دارد و قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در اهواز نیز برای محصولات خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در دزفول

 بهتر است بدانید که برای رشد خوب نشاء گوجه فرنگی گیلاسی در دزفول باید به چند موردتوجه کرد. کشاورزان برای حفظ و مراقبت از آنها می‌توانند در هنگام خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در دزفول ابتدا نشاها را در خاک باغچه یا گلدان موردنظر قرار دهند.

همچنین اگر قصد کاشت، ارسال سفارش نشا گوجه فرنگی گیلاسی را در گلدان دارند، بهتر است از گلدان‌های چوبی یا سفالی استفاده کنند. همچنین برای اینکه ارزش و قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در دزفول بالا برود دومرتبه آبیاری گوجه‌های که تشکیل میوه آنها آغاز می‌شود، لازم است.

همچنین علاوه بر آبیاری به طور منظم تقویت‌کننده‌هایی را در طول مراحل مختلف رشد گوجه‌های گیلاسی اضافه کنید تا بهبود کیفیت و باروری آن‌ها را تضمین شود و باعث بالارفتن قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در دزفول شود.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بهبهان

باید بدانید که رشد خوب و بالارفتن قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بهبهان نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین عامل شرایط آب‌وهوایی است. به‌عنوان‌مثال دمای مناسب برای رشد نشاء گوجه فرنگی گیلاسی و برشته‌زنی از ۲۰- درجه سانتی‌گراد تا ۲۵- درجه سانتی‌گراد است.

 همچنین خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بهبهان با استقبال زیادی از مردم روبه رواست؛ زیرا به دلیل اشغال فضای کم گوجه‌های گیلاسی می‌توانند در فضاهای محدود مانند گلدان کشت شوند که علاوه بر مناسب‌بودن قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بهبهان نسبت به سایر میوه‌های گلدانی که کاشت می‌شوند دردسر کمتری دارد.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در هرمزگان

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد در منطقه هرمزگان است. نشاء گوجه فرنگی گیلاسی به‌خاطر خصوصیات خاصی که دارد توجه کشاورزان و باغداران در این منطقه را به خود جلب کرده است.

 برای خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در هرمزگان می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌های محلی مراجعه کنید.

البته قبل از خرید بهتر است از فروشنده در مورد نوع و کیفیت نشا، شرایط مناسب کاشت و نگهداری آن مراحل رشد اطلاعات دقیقی دریافت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در هرمزگان را انتخاب کنید.

کشاورزان هرمزگان می‌توانند با رعایت نکات ذکر شده کشت با کیفیت و سالم داشته و در فروش قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در هرمزگان سود بالایی داشته باشند.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در میناب

در منطقه میناب باتوجه‌به شرایط اقلیمی و خاکی کشت نشاء گوجه فرنگی گیلاسی به‌عنوان یک محصول پرطرفدار محسوب می‌شود. برای خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در میناب می‌توانید به فروشگاه‌های دارای مجوز رسمی مراجعه کنید.

  همچنین قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در میناب بسته به کیفیت و میزان تقاضا متغیر است و به‌طورکلی با قیمت مناسبی در دسترس است. همچنین کشاورزان باید برای جلوگیری از قارچ‌ها و افزایش قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی برگ‌ها، ساقه‌ها و بوته را بررسی کنند و هر نشانه غیرطبیعی مانند لکه‌ها و سیاهی‌ها را جدی بگیرند.

 با رعایت این موارد کشاورزان می‌توانند محصولات باکیفیتی را به بازار شهر عرضه کنند و قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در میناب را بر اساس مناسب‌بودن محصول خود تغییر دهند.

خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بندرعباس

آیا می‌دانستید که نشاء گوجه فرنگی گیلاسی یکی از محصولات پرفروش در بندرعباس است؟ خرید نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بندرعباس به دلیل طعم و مزه خوب و همچنین کاربردهای متنوعی مانند استفاده در سالادها، سس‌ها و غذاهای گوشتی بسیار محبوب است.

قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بندرعباس بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند رنگ، شکل و مزه متفاوت است. اما بیشتر گلخانه‌ها باعرضه بهترین نشاها قیمت نشا گوجه فرنگی گیلاسی در بندرعباس را به طور منصفانه‌ای بین ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان برای کشاورزان در نظر گرفته‌اند.

سخن پایانی

نشا گوجه فرنگی گیلاسی به دلیل شکل و مزه مناسب خود و امکان کاشت در خانه طرف‌داران زیادی دارد و برای مراقبت از آن باید مواردی از قبیل خاک مناسب، رساندن مواد مغذی، دمای لازم، رطوبت خاک و … را رعایت کنید. این میوه در سه رنگ زیبای قرمز، مشکی و زرد هم قابلیت تازه خوری و هم قابلیت استفاده در سالادها را دارد.

در پرورش نشا گوجه فرنگی گیلاسی حواستان به هر نوع تغییری در بوته‌ها باشد و برای درمانشان با یک متخصص مشورت کنید و از همه مهم‌تر بهتر است قبل از کشت، خاک را به آزمایشگاه کشاورزی ببرید. برای خرید نشا با بالاترین کیفیت و بهره‌وری بالا هم می‌توانید از طریق سایت آوین گرین اقدام کنید.

نشاء گوجه فرنگی گیلاسی

 

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

سایر مقالات:

بیماری نشا گوجه فرنگی
آموزش کاشت انواع نشا گوجه فرنگی
بهترین نوع نشا گوجه فرنگی

 

 

نظری داده نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *