خرید نشا کاهو فرانسوی سبز- مزایا و معایب – قیمت 1403

نشا کاهو فرانسوی سبز

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

نشا کاهو فرانسوی سبز

نشا کاهو فرانسوی سبز، برای نوعی از انواع رنگ‌ کاهوهای فرانسوی است که به رنگ‌های دیگری مثل قرمز و سیاه هم وجود دارد. همان‌طور که از نام این کاهو هم پیداست، مبدأ آن به کشور فرانسه می‌رسد که به دلیل اندازه کوچک و مزه خوبش طرف‌داران زیادی دارد.

نشا این مدل کاهو نیز مثل اکثر کاهوها بیشتر برای مناطق سرد و معتدل مناسب است و برای رشد و پرورش بهتر نیازمند یک سری برنامه خاص کوددهی و سم پاشی هستید تا کاهوها در مقابل آفات مختلف هم مصون بمانند. ما در این مقاله با شما هستیم تا به سؤالاتتان پاسخ دهیم و به بهبود کشاورزی و محصولاتتان کمک کنیم.

نشا کاهو فرانسوی سبز

 

 

 

ویدیو : نشا کاهو سبز فرانسوی

مدل‌های مختلف نشا کاهو سبز فرانسوی

دقت کنید که نشاهای تمام میوه‌ها، صیفی‌جات، گل‌ها و … در دو مدل برای زمین کشاورزی و گلخانه وجود دارند که هر کدام بر اساس شرایط محیطی و نگهداری این دو محیط متفاوت شده‌اند و به‌گونه‌ای مختص آن‌ها پرورش یافته‌اند.

انواع نشا کاهو فرانسوی سبز هم برای دو محیط گلخانه و مزرعه تولید شده که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و توسط مشاوران به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین نشاهای گلخانه‌ای و مزرعه‌ای دارای انواع مختلفی  هستند که هر کدام به شیوه‌ای خاص و توسط بذر نشاهای گوناگون و با شیوه‌های متفاوت تولید می‌شوند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

همین تفاوت‌ها باعث می‌شود مدل‌های مختلف نشا تولید شوند که هر کدام برای منطقه، آب‌وهوا و در کل شرایط محیطی خاصی مناسب هستند و برای انتخاب بهترین مدل نشا برای محیط خودتان از مشاوران آوین کمک بگیرید.

مدل‌های مختلف نشا کاهو سبز فرانسوی

 

نشا کاهو فرانسوی سبز را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین نشاها برای کاهوی سبز فرانسوی در گلخانه آوین طی فرایند خاصی و طبق علوم روز دنیا تولید می‌شوند تا در مقابل آفات و قارچ‌های معمول کاهوها مصون بمانند، آوین همچنین در کنار کیفیت بالای محصولاتش، خدماتی فوق‌العاده را برای مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل مشاوره پشتیبانی برای آن‌ها است تا در کشت و کار خود به بالاترین سود برسند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

پس با خیالی راحت خرید نشا کاهو فرانسوی سبز را از گلخانه آوین انجام دهید و خیالتان هم از کیفیت نشاها و همچنین از خدمات پس از فروش تیم آوین راحت باشد، چرا که در این مشاوره تمامی نکات کشت و کار اعم از زمان سم پاشی، کود دهی، آبیاری، هرس و … را به شما آموزش می‌دهند و تمام سؤالاتتان را جواب می‌دهند تا این تیم به هدف خود یعنی بهبود کشاورزی ایران برسد.

نشا کاهو فرانسوی سبز را از کجا تهیه کنیم؟

 

خرید آنلاین نشا کاهو سبز فرانسوی

یکی از مهم‌ترین بسترها برای مردم در فروشگاه‌های امروزی، امکان خرید اینترنتی است که هر روز هم تقاضای آن رو به افزایش است، چرا که بستر خرید اینترنتی باعث اتفاقات مثبت زیادی مثل صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود؛ در خرید آنلاین شما با چند کلیک ساده و بدون گشتن در بازارهای متعدد می‎‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت آوین، خرید اینترنتی نشا کاهو فرانسوی سبز را بدون هیچ دردسری و با اطمینان از کیفیت نشاها از سراسر ایران انجام دهید. همچنین خیالتان راحت باشد که در خرید آنلاین هم از مشاوره پشتیبانی سایت بهره‌مند خواهید بود.3

خرید آنلاین نشا کاهو سبز فرانسوی

 

خرید کلی نشا کاهو

معمولاٌ خریدهای عمده ممکن است با کاهش کیفیت مواجه شوند و همین مورد خیلی از اوقات مردم را از خریدهای کلی می‌ترساند که مبادا همه محصولاتی که می‌خرند از کیفیت قابل قبول برخوردار نباشد و به اصطلاح بینشان قاتى داشته باشد.

اما گلخانه آوین برای جلوگیری از این مشکل تمام نشاها را در شرایط یکسان و محیط کشت یکسان پرورش می‌دهد و قبل از ارسال و فروش همه آن‌ها را چک می‌کنند تا از کیفیت قابل قبول برخوردار باشند. پس با خیالی راحت خرید عمده نشا کاهو فرانسوی سبز را از آوین انجام دهید.

خرید کلی نشا کاهو

 

ایجاد بازار فروش با ضمانت

گلخانه آوین در خدمتی دیگر اقدام به بستن قرارداد فروش نشا با شما می‌کند، در این روند شما بعد از بستن قرارداد با نمایندگی‌های آوین با تهیه بذر انواع نشا از خود گلخانه آوین، مشاوره‌هایی را دریافت می‌کنید تا نشا تولیدی از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد.

پس از آن شما هم می‌توانید فروش نشا کاهو فرانسوی سبز را برای مشتریان آوین و همچنین بازار تقاضای اطراف خود انجام دهید؛ از آنجایی که این نشاها از کیفیت بالایی برخوردارند که در مقابل بسیاری از آفات مصون شده، سود بیشتری نسبت به سایر رقبایتان خواهید داشت.

ایجاد بازار فروش با ضمانت

 

ویژگی‌های نشا کاهو فرانسوی سبز

ویژگی‌های نشاها به طور کلی از دو منظر کیفی و ظاهری قابل بررسی و مقایسه است که باعث تفاوت انواع نشاها، کیفیت سایر گلخانه‌ها و … می‌شود.

کیفیت نشا

از لحاظ کیفیت مشخصات نشا کاهو فرانسوی سبز، می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد که از نحوه تولید، بذر نشا، تقویت کننده‌های آن و … نشئت می‌گیرد. همین موارد باعث کیفیت بالای نشاهای تولیدی گلخانه آوین می‌شوند تا در مقابل آفات مقاوم باشند، در نهایت میوه‌هایی با ظاهر و وزن صادراتی تولید کنند، مزه بهتری داشته باشند و بسیاری از موارد دیگر که هر کدام باعث بالا رفتن کیفیت محصولات شما خواهند شد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 ظاهر نشا

از نظر ظاهری نشا کاهو فرانسوی سبز تولیدی آوین، از تمام ویژگی‌های ظاهری که یک نشا سالم باید داشته باشد برخوردار است و این موارد شامل؛ سبز بودن برگ‌ها، نداشتن هیچ گونه لکه قهوه‌ای یا زرد روی برگ و ساقه‌ها، سبز بودن ساقه‌ها و همچنین محکم و استوار ایستادن کل نشا است که هیچ قسمتی دچار شلی یا افتادگی نباشد.

همچنین ظاهر ریشه نشا باید گرد، سفید، توپر و با ارتفاع مناسب 3 تا 5 سانتی متر یعنی همان اندازه حفره‌های سینی نشا باشد.

ویژگی‌های نشا کاهو فرانسوی سبز

 

 

قیمت نشا کاهو سبز فرانسوی

هر چند تمام نشاهای آوین با کیفیت فوق‌العاده‌ای تولید شده تا در مقابل بسیاری از آفات و بیماری‌ها مصون بمانند که همین مورد باعث می‌شود شما در آینده هزینه انواع سم‌ها و کود کشاورزی را نپردازید، و همچنین پس از خرید مشاوره تیم آوین برای شما فعال خواهد بود، اما هیچ‌کدام از این موارد باعث بالا بودن قیمت‌ها نشده است.

قیمت نشا کاهو فرانسوی سبز در آوین عموماً بین 200 تومان تا 800 تومان قیمت گذاری می‌شود، دقت داشته باشید این قیمت‌ها حدودی بوده و ثابت نیستند و به علل نوسانات بازار ممکن است دچار تغییراتی شوند و برای اطلاع از قیمت دقیق می‌توان از قیمت نهایی اعلام شده توسط سایت یا تماس تلفنی با نمایندگی‌ها اطلاع پیدا کرد.

قیمت نشا کاهو سبز فرانسوی

 

تولید نشا کاهو فرانسوی سبز

قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که برای تولید نشا فقط به این مقاله اکتفا نکنید و سعی کنید از مشاوره گلخانه استفاده کنید تا در نهایت نشا تولیدی دارای کیفیت قابل قبول با توان باردهی میوه با کیفیت بالا، اندازه مناسب و تعداد بالا باشد.

قبل از هر چیزی شما باید تعیین کنید که نشا را برای گلخانه تولید می‌کنید یا مزرعه و بر اساس آن مواردی را برای تولیدشان رعایت کنید، اما به طور کلی برای تولید نشا کاهو فرانسوی سبز باید ابتدا بذر آن را خریداری کنید، دقت کنید کیفیت بذر یکی از مهم‌ترین عوامل کیفیت نشا و حتی میوه خواهد بود و حتماً باید از بذرهای اصلاح شده و خوب استفاده کرد.

بذر را در حفره‌های سینی نشا در عمق 0.5 سانتی متری کاشته و رویش را با خاک بپوشانید، بعد از آن باید بذرها را آبیاری کنید و آن‌ها را در شرایط محیطی مناسب با رعایت پارامترهایی مثل نور مناسب، دمای مورد نیاز و … نگه دارید و 30 روز تا جوانه زدن اولین بذر و در نهایت نشا شدنشان مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

تولید نشا کاهو فرانسوی سبز

 

کاشت نشا کاهو فرانسوی سبز

برای کشت نشا کاهو فرانسوی سبز، ابتدا باید ردیف‌هایی با فاصله استاندارد 35 تا 40 سانتی متر ایجاد کرده و نشاها را درون این ردیف‌ها با فاصله 15 تا 20 سانتی متر در عمق 3 تا 5 سانتی متری زمین بکارید و رویش را با خاک بپوشانید؛ پس از کاشت نشاها باید بلافاصله آبیاری را در زمین یا گلخانه انجام دهید. از آنجایی که کاهو صیفی ای باران دوست است مدام حواستان به رطوبت خاک باشد.

معمولاٌ در 1 هکتار تعداد 80 تا 100 هزار نشا کاهو سبز فرانسوی جا می‌گیرد تا در نهایت تناژ محصول به 12 الی 15 تن برسد، کاهوهای فرانسوی معمولاٌ اندازه کوچکی دارند و وزنشان چیزی حدود 150 تا 200 گرم خواهد بود.

کاهوها عموماٌ مناسب آب و هوای سرد تا معتدل هستند پس خیلی به آفتاب مستقیم و داغ عادت ندارند چرا که آفتاب زیاد باعث سوختن برگ‌ها و ساقه آن خواهد شد و اگر در منطقه شما در ساعات ظهر آفتاب داغ و مستقیم است اقدام به کشت کاهو کرده‌اید بهتر است از سایبان‌ها در زمینتان استفاده کنید.

کاشت نشا کاهو فرانسوی سبز

 

پرورش کاهو

برای تقویت بهتر و پرورش نشا کاهو فرانسوی سبز، راهکارهایی وجود دارد تا در نهایت میوه تولیدی از ظاهر، مزه و کیفیت صادراتی برخوردار باشد، این راهکارها کاملاٌ توسط تیم مشاوره آوین در اختیار مشتریانش قرار می‌گیرد که شامل تزریق انواع کود و سموم کشاورزی در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت است که حتماً باید طبق مواد مغذی مورد نیاز و موجود خاک انجام شود.

برای فهمیدن مقدار مواد مغذی مورد نیاز و موجود خاک باید آن را به آزمایشگاه‌های کشاورزی برده و نسبت به بررسی آن اقدام کنید، دقت کنید تمام موارد را بر اساس همین نتیجه و زیر نظر کارشناس به خاک اضافه کنید تا بالاترین بهره وری را از کسب و کارتان داشته باشید.

پرورش کاهو

 

سخن پایانی

برای رشد و پرورش بهتر نشا کاهو فرانسوی سبز، حتماً روی کمک مشاوران آوین حساب کنید و آن را از گلخانه آوین تهیه کنید تا خیالتان از کیفیت محصولات نهایی و در نتیجه سود حاصل از آن راحت باشد؛ برای کشت کاهو فرانسوی سبز فقط به این مقاله اکتفا نکنید و نکات تکمیلی را از متخصصین آوین جویا شوید.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

انواع روش های تولید نشا کاهو
مشخصات نشا کاهو رسمی
ویژگی‌ های نشا گل کلم زودرس

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

7 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *