خرید نشا کاهو اوکلیف – مزایا و مشخصات + قیمت 1403 + سفارش

نشا کاهو اوکلیف

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو اوکلیف

نشا کاهو اوکلیف در گلخانه آوین، با کیفیت بالایی تولید می‌شود. این نشاها به گونه‌ای پرورش یافته تا در مقابل بسیاری از بیماری‌ها و قارچ‌های معمول مقاوم باشند، تولید این نشا حدود 40 روز زمان می‌برد که اگر شما خودتان وقت نداشته باشید می‌توانید نشا را از تیم آوین خریداری کنید.

کاهو اوکلیف نوعی کاهو با برگ‌های کوچک است که در انواع غذاها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

به طور کلی پرورش و تولید این نشا نیاز به تجارب و علم و دانش خاصی دارد که فقط افراد متخصص از آن‌ها اطلاع دارند، تیم مشاوره گلخانه آوین نیز به همین منظور تشکیل شده تا مشتریان خود را از این ترفندها و شیوه‌ها آگاه کنند.

ما در این مقاله هم کنار شما کشاورزان عزیز هستیم تا به سؤالات کلی شما پاسخ داده و شما می‌توانید جزئیات را به تیم مشاوره آوین بسپارید.

نشا کاهو اوکلیف

 

مدل‌های مختلف نشا کاهو اوکلیف

به طور کلی نشاهای کاهو مناسب مزرعه و گلخانه تولید می‌شوند، هر کدام از این مدل‌ها برای شرایط محیطی و آب و هوایی همان قسمت مناسب هستند. گلخانه آوین هر دو مدل را به‌گونه‌ای تولید کرده تا در مقابل آفات و بیماری‌های زیادی مقاوم باشند. اما کلیه نشاهای آوین در سینی‌های مخصوص نشا پرورش یافته که تأیید شده است بهترین بستر برای تولید نشا است.

اما اگر از این حالت‌های کلی خارج شویم به انواع نشا کاهو اوکلیف دیگری می‌رسیم که به بیانی دسته بندی کوچک‌تری از آن دسته بندی کلی است. هر کدام از این نشاها با بذر‌های متفاوت و شیوه‌های متفاوت جزئی‌تری تولید می‌شوند.

برای اطمینان از بهترین مدل نشا برای زمین و آب و هوای منطقه خود، فقط با افراد متخصص مثل مشاوران آوین ارتباط بگیرید تا شما را علمی و درست راهنمایی کرده و کشاورزی شما به باروری و در نتیجه سود بالا برسد. احتمالاٌ تنوع بالا در مدل‌های مختلف را فقط در فروشگاه‌های تخصصی مثل آوین مشاهده خواهید کرد.

مدل‌های مختلف نشا کاهو اوکلیف

 

تهیه نشا کاهو اوکلیف

احتمالاٌ یکی از دغدغه‌های کشاورزان نحوه تهیه و کمبود نشای خاصی مثل کاهوی اوکلیف است، احتمالاٌ اکثر گلخانه‌ها و مراکز فروش محصولات کشاورزی، بیشتر روی مدل‌های معمول‌تر کاهو، مثل کاهوی سالادی یا رسمی تمرکز کرده و این مدل کاهوها را تولید نکنند. اما در آوین می‌توان نشاء انواع میوه‌ها و صیفی‌جات را با کیفیت بالا خریداری کرد.

برای خرید نشا کاهو اوکلیف از آوین، می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های ما در کردستان و شهرهای آن مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین و از طریق سایت اقدام به خرید نشا کنید.

تهیه نشا کاهو اوکلیف

 

خرید آنلاین نشا

خرید و فروش آنلاین هر روزه در میان مردم محبوب‌تر شده و درخواست‌ها برای آن بیشتر می‌شوند. در این میان هر کسب و کاری چه خدمت دهنده و چه فروشنده وارد این بستر شده و سعی می‌کنند از مزایای آن به نحو احسنت استفاده کنند. در این میان آوین و مشتریان آن نیز از این سیل عظیم عقب نمانده و اقدام به ایجاد بستر فروش آنلاین کرده‌اند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

همچنین در دنیای کشاورزی جهانی نیز، هر روز استفاده از اینترنت برای انجام امور بیشتر شده و کشاورزی با سرعت به سمت صنعتی شدن می‌رود. بهترین کشاورزان در سراسر دنیا همه کارهای باغات و گلخانه‌های خود را با استفاده از اینترنت اشیا انجام می‌دهند.

اولین اقدام برای ورود به این نوع کشاورزی نوین می‌تواند خرید اینترنتی نشا کاهو اوکلیف و سایر محصولات کشاورزی باشد. خرید آنلاین همچنین دارای مزایای فراوان بیشتری مثل صرفه جویی در وقت و حتی هزینه‌های شما خواهد شد.

خرید آنلاین نشا

 

خرید کلی نشا

بعضی از کشاورزان به علت وسعت بیشتر کشاورزی خود، نیاز به خرید عمده نشا دارند. اما اکثر مراکز فروش محصولات کشاورزی به دلیل کمبود جا امکان تولیدات عمده را نداشته و فقط مراکز معتبر و وسیعی مثل آوین توانایی ساپورت چنین خریدهای بزرگی را دارند.

اما یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان، افت کیفیت محصولات در خرید عمده نشا کاهو اوکلیف، و بقیه خریدهای عمده است که در بیشتر خریدهای کلی برایشان اتفاق افتاده است. اما آوین فروش‌های کلی را هم از لحاظ کیفیتی تضمین کرده و به شما این اطمینان را می‌دهد تمام نشاها تحت شرایط یکسان و به یک شیوه فوق‌العاده تولید شده‌اند تا همگی در مقابل آفات مقاوم باشند.

خرید کلی نشا

 

هزینه نشاء کاهوی اوکلیف

بهترین نشا‌ها با کیفیت فوق‌العاده که به آفات و قارچ‌های گوناگون مقاوم باشند، در گلخانه آوین با قیمت عالی به فروش می‌رسند. علاوه بر کیفیت فوق‌العاده بعد از خرید تمام مشتریان ما شامل مشاوره پشتیبانی خواهند شد تا بهترین راهنمایی‌ها را به صورت دقیق و علمی دریافت کرده و به سود عالی برسند.

تمام این موارد و ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگر باعث افزایش قیمت نشا کاهو اوکلیف نشده و حتی قیمت‌های آوین از بسیاری رقبا کم‌تر و طبق قیمت‌های مصوب بنیاد کشاورزی تعیین شده‌اند.

هر چند این قیمت‌ها دقیق نیست و با نوسانات بازار دچار تغییرات عمده‌ای خواهند شد، اما به طور کلی قیمت هر سینی نشا که 200 عدد نشا دارد به قیمت حدودی 230 هزار تومان برای شما مشتریان عزیز در دسترس و قیمت گذاری شده است.

هزینه نشاء کاهوی اوکلیف

 

فروش نشا کاهو اوکلیف

یکی از کارهای دیگر که شما کشاورزان عزیز می‌توانید انجام دهید، تولید انواع نشاء و به فروش رساندن آن است؛ نمایندگی‌های گلخانه آوین در یکی دیگر از خدمات خود، اقدام به عقد قرارداد تولید نشا با شما کرده و بعد از به نتیجه رسیدن بذرها و نشا شدن آن‌ها را از شما خریداری کرده و به دست مشتریان خود می‌رساند.

اما دقت کنید که تولید نشا کاهو اوکلیف اصول خاصی دارد تا نشاء تولیدی توسط شما نیز دارای ویژگی‌های خاص محصولات آوین مثل مقاوم بودن به انواع مختلف آفات و قارچ‌ها باشد. در همین راستا گروه آوین بعد از قرارداد تولید نشا و فروش بذر مناسب آن به شما، در مشاوره پشتیبانی تمامی اصول را به شما آموزش خواهند داد.

فروش نشا کاهو اوکلیف

 

مشخصات نشا کاهو اوکلیف

به طور کلی همه نشاهای سالم باید دارای ویژگی‌های ظاهری خاصی باشند تا از سلامتشان اطمینان حاصل کنیم. نشا تولیدی توسط آوین نیز دارای همه این ویژگی‌های ظاهری هستند؛ این خصوصیات شامل موارد خاصی مثل سرزنده بودن نشا، عدم افتادگی در برگ‌ها و ساقه‌ها، سبز بودن آن، عدم وجود لکه‌های قهوه‌ای یا زرد و … است.

همچنین طول نشا باید بین 10 تا 15 سانتی متر و حداقل دارای 3 الی 4 برگ باشد. برای اطمینان از سالم بودن نشا تمام موارد را جدی بگیرید و بدانید که هر عدم وجود هر کدام از آن‌ها ممکن است باعث افت باروری و یا حتی کیفیت محصول نهایی شود؛ همچنین از لحاظ ریشه هم ریشه نشا باید سفید، گرد، توپر و دارای ارتفاع 4 تا 6 سانتی متر باشد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

ویژگی کیفی نشا کاهو اوکلیف

از نظر کیفیت نیز همه تولیدات آوین با بهترین بذرها و به‌گونه‌ای تولید شده‌اند تا در مقابل خیلی از آفات و قارچ‌ها مقاوم باشند، همان‌طور که امروزه از قیمت‌های نجومی انواع کود و سم کشاورزی مطلع هستید، می‌دانید خرید چنین نشاء با کیفیتی بسیار به سود شما خواهد بود و شما را از بسیاری از هزینه‌های اضافی راحت خواهد کرد.

مشخصات نشا کاهو اوکلیف

 

تولید نشا کاهو اوکلیف

گلخانه آوین با بستن قراردادهای تولید نشا شما را به تولید این گونه محصولات تشویق کرده است تا کمکی باشد برای کشاورزی نوین ایران؛ اما تولید آن هم که دارای ترفندهای خاصی است توسط مشاوران پشتیبانی به شما آموزش داده خواهند شد تا در نهایت نشای تولیدی هم بالاترین کیفیت و هم بهترین فروش را داشته باشد.

حتی اگر خودتان هم قصد تولید نشا برای خودتان را داشته باشید، بعد از خرید بذر نشاء شامل دریافت مشاوره پشتیبانی خواهید بود.

تولید نشا کاهو اوکلیف

 

کاشت نشا کاهو اوکلیف

کاشت این مدل خاص کاهو دارای اصول و روش‌هایی است تا بهترین باردهی را داشته باشد. سعی می‌شود این روش‌ها تا حدودی آموزش داده شوند؛ اما فقط به این‌ها اکتفا نکرده و نظر کارشناسان و مشاوران مجرب را ملاک اصلی قرار دهید.

برای کشت نشا کاهو اوکلیف باید ابتدا ردیف‌هایی را ایجاد کرد که 40 سانتی متر با هم فاصله دارند و درون هر ردیفی به فاصله 20 سانتی متر یک نشا قرار داد. معمولاٌ در 1 هکتار 80 الی 100 هزار نشاء جا می‌گیرد که در نهایت باری به تناژ 12 تا 15 تن به بار خواهد نشست. دقت کنید که اندازه این کاهو هم بین 150 تا 200 گرم است که حدود 40 روز پس از نشا کاری به بار خواهد نشست.

کاشت نشا کاهو اوکلیف

 

تقویت نشاء کاهو اوکلیف

تقویت نشاهای این کاهو در نهایت باعث بهبود میوه و باردهی خواهد شد، اما دقت کنید تقویت باید به طور اصولی انجام شود تا مبادا نتیجه عکس نگیرید و مثلاٌ زیادی بودن یا به موقع نبودن آن باعث خشکی گیاه نشود. به همین منظور برای پرورش نشا کاهو اوکلیف باید با مشاوران در ارتباط باشید و هر چیزی را در زمان و مرحله درست به خاک اضافه کنید.

برای کشاورزی بهتر عموماٌ پیشنهاد می‌شود قبل از کاشت هر محصولی خاک را برای آزمایش به آزمایشگاه‌های مخصوص کشاورزی برده و از مقدار مواد معدنی موجود و مورد نیاز خاک آگاه شویم تا هر موردی را در زمان درست به خاک اضافه کنیم.

تقویت نشاء کاهو اوکلیف

 

سخن پایانی

کشت و پرورش نشا کاهو اوکلیف دارای اصولی است که توسط مشاوران پشتیبانی آوین به شما آموزش داده خواهند شد تا بالاترین سود را داشته باشید.

همچنین نشاها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در مقابل بسیاری از آفات و قارچ‌ها مقاوم باشند و زحمت شما هر چه کم‌تر شود؛ برای تولید پرورش این نوع کاهو تنها به همین مقاله اکتفا نکنید و نظر کارشناسان را اولویت قرار دهید.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

پیوند نشا کاهو
پرورش نشا سورل قرمز
پرورش نشا هندوانه
پرورش نشا کلم کیل سبز
پرورش نشا فلفل

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نظری داده نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *