خرید نشا کاهو سالادی – بهترین نشاء + قیمت 1403 + مشاوره رایگان

نشا کاهو سالادی

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو سالادی

نشا کاهو سالادی یکی از پرتقاضاهای بازار کشاورزی است، چرا که کاهوی سالادی بین مردم طرف‌داران زیادی داشته و از طرف دیگر قابل استفاده در انواع سالاد و حتی ساندویچ‌ها است؛ اما کشت و پرورش آن اصولی دارد که کار هر کسی نیست و با کمک مشاور گلخانه می‌توان به همه اصول آن پی برد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

تیم آوین در کنار شما عزیزان است تا بهترین‌ محصولات و راهکارها را برای کشاورزان و گلخانه‌ داران ارائه کند تا کشاورزی ایران روزی یک پله به سمت کشاورزی نوین و استاندارد جهانی صعود کند. همچنین بعد از خرید محصول یا خدمات از آوین شامل مشاوره پشتیبانی خواهید بود تا اشتباهات رایج کشاورزی را به صفر برسانیم و بالاترین سود نصیب کشاورز شود.

نشا کاهو سالادی

 

 

ویدیو : نشا کاهو سالادی

انواع نشا کاهو سالادی

نشا کاهو از نوع سالادی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها مختص خودشان بوده و برای یک منطقه یا آب و هوا مناسب هستند. برای توضیحات کامل راجع به این تفاوت‌ها بهتر است با فردی متخصص مشورت کنید تا نوع مناسب برای زمین یا گلخانه خود را انتخاب کنید؛ به طور کلی انواع نشا کاهو سالادی به شرح زیر است:

  • اورست
  • ماهک
  • صاحارا
  • گریزلی
  • مهرگان
  • رایدر
  • محاک
  • گرمسیر

انواع نشا کاهو سالادی

 

ویژگی‌های نشا کاهو سالادی

بذر این نوع نشا، باید در خاک سبک و غنی باغچه کاشته شود. کاهو سالادی برای مناطق معتدل مناسب است و اگر شرایط برایش مهیا باشد یک سال دوام آورده و میوه دهی دارد، بعد از کاشت بذر 5 الی 8 روز طول می‌کشد تا جوانه‌ها سبز شوند. بهترین زمان برای گذاشتن بذرکاهو، فروردین تا مرداد است. از نظر رشد و کاشت باید به صورت سطحی نشاها را در محیطی آفتابگیر کاشت تا 40 الی 50 روز بعد زمان میوه دهی برسد.

ویژگی‌های نشا کاهو سالادی

 

ویژگی‌های کاهو سالادی

کاهو سالادی با مزه خوب، برگ‌های آب‌دار و ترد از پرمصرف‌ترین انواع صیفی‌جات بوده که در تهیه انواع سالادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاهو سالادی از گیاهان بومی ایران و ترکمنستان و از خانواده آفتاب گردان‌ها بوده که از 2500 سال پیش به عنوان دارو و غذا وارد زندگی بشریت شده است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

برگ‌های کاهو سالادی فرمی چین چین با رنگ سبز در برگ‌های بیرونی و رنگ زرد در برگ‌های درونی و برگ‌هایی سفید در برگ‌های مغزی داشته که رو به بالا رشد می‌کنند.

این سبزی مناسب هوا و فصل‌های خنک مثل بهار و پاییز بوده و نسبت به دمای بالا حساسیت زیادی دارند که باعث سوختن برگ‌های آن می‌شود؛ اما اگر منطقه شما در هیچ فصلی با گرما یا سرمای زیاد رو‌به‌رو نمی‌شود در تمام فصول قادر به کشت کاهو سالادی خواهید بود.

ویژگی‌های کاهو سالادی

 

خرید نشا کاهو سالادی

در گلخانه آوین، انواع نشاهای کاهو با بالاترین کیفیت آماده فروش به شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز است. تیم گلخانه آوین نشاهای خود را با علم روز دنیا و تجربه متخصصین مجرب طوری تولید کرده که در مقابل بسیاری از آفات و بیماری‌ها مقاوم باشد و در نتیجه شما را از انواع تقویت کننده یا حتی سم بی‌نیاز کند. همچنین گلخانه آوین بستری فراهم کرده تا بعد از خرید محصولات و خدمات دیگر، از مشاوره پشتیبانی متخصصین تیم بهره مند شوید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

یکی دیگر از خدمات گلخانه آوین یکی از مهم‌ترین دغدغه کشاورزان و گلخانه داران نوین است که از روش‌های سنتی خرید استفاده نمی‌کنند و با خرید اینترنتی نشا کاهو سالادی در وقت، هزینه و زحمت خود صرفه جویی کرده و محصولات خود را به طور آنلاین سفارش می‌دهند.

این بستر برای کسانی که در منطقه خود مرکز معتبر خرید و فروش محصولات کشاورزی نداشته بسیار مناسب بوده و حتی برای افراد نزدیک به مراکز فروش معتبر هم در هزینه رفت و آمد و وقت هم بسیار صرفه جویی خواهد شد.خرید نشا کاهو سالادی

 

 

فروش نشا کاهو سالادی

اگر شما نیاز به خرید عمده نشا کاهو سالادی دارید، هر چند بستر خرید عمده در گلخانه آوین فراهم است اما تولید آن توسط خودتان هم می‌تواند راهکاری مناسب باشد تا در هزینه‌های کسب و کارتان صرفه جویی کنید. همچنین تولید و فروش نشا به دیگران نیز می‌تواند کسب و کاری با سود خوب برایتان باشد که از آن کسب درآمد کنید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

برای تولید نشا هم می‌توانید انواع بذر اصلاح شده و با کیفیت را از گلخانه آوین تهیه کرده و با کمک تیم مشاوره پشتیبانی و راهکارهای علمی آن‌ها نشاهایی مشابه آوین تولید کرده که در مقابل آفات مقاوم باشند و در کشاورزی خودتان یا فروش آن‌ها به دیگران در کنار کیفیت بالا به سود بیشتری هم برسید.

فروش نشا کاهو سالادی

 

مشخصات نشا کاهو سالادی

نشا کاهوهای سالادی در خاک سبک و غنی باغچه با کمپوست و مواد دیگری تولید شده اند که در مقابل بیماری‌های خاصی مثل انواع قارچ مقاوم باشند و یک سال در شرایط مناسب محیطی میوه دهی را ادامه دهند، همچنین ویژگی دیگر آن‌ها این است که علاقه زیادی به آفتاب دارند و باید در منطقه آفتاب گیر کاشته شوند.

از نظر ظاهری نشاهای این مدل کاهو  به رنگ سبز صیفی می‌باشند و دارای 2 الی 4 برگ گرد کوچک است که نمونه ای کوچک‌تر از برگ‌های اصلی آن است که موقع رسیدن کامل ایجاد می‌شوند، هر کدام از این برگ‌ها دارای ساقه‌ای کوچک هستند که در انتهای آن‌ها به ساقه اصلی وصل می‌شوند.

ساقه اصلی در انتهای آن به ریشه خود وصل می‌شود که این ریشه در آوین از نظر ظاهری شبیه حفره‌های سینی نشا است که موقع کشت باید زیر خاک قرار گیرد.

مشخصات نشا کاهو سالادی

 

قیمت نشا کاهو سالادی

هر چند نشاهای تولیدی گلخانه آوین طبق علوم روز دنیا تولید شده و در مقابل بسیاری از آفات و بیماری‌ها مقاوم و در مقابل رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و بعد از فروش تیمی متخصص مشاوره پشتیبانی برایتان ارائه می‌کنند، اما هیچ‌کدام از این موارد باعث نشده تا قیمت آوین از سایر مراکز فروش و گلخانه‌ها بیشتر باشد.

نشا کاهو سالادی تولید شده در گلخانه آوین با قیمت‌های مقطوع و طبق مصوبات بنیاد کشاورزی بین 250، 400 و 700 تومان به فروش می‌رسند؛ هر چند این قیمت‌ها به علت نوسانات بازار یکسان نخواهد بود و ممکن است تغییر کند؛ اما این قیمت‌ها برای امروز همین قدر است. بعد از خرید آنلاین و حضوری هزینه رفت و آمد هم به طور مجزا محاسبه خواهد شد.

قیمت نشا کاهو سالادی

 

تولید نشا کاهو سالادی

در تولید نشا نکاتی وجود دارد که باعث بالا رفتن کیفیت آن و جلوگیری از ابتلای آن‌ها به آفاتی مثل قارچ می‌شود، این نکات بعد از خرید بذر از گلخانه آوین توسط کارشناسان پشتیبانی به شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز آموزش داده می‌شود؛ پرورش نشا به این روش باعث می‌شود نیاز شما به انواع سم و کود کشاورزی کم می‌شود یا کاملاٌ از بین برود.

همچنین تولید به این روش به دلیل بالا رفتن کیفیت، باعث بالا رفتن قیمت و در نتیجه سود بیشتر شما در فروش آن به بازار تقاضای اطرافتان شود. پس اگر قصد تولید نشا کاهو سالادی دارید، قبل از اقدام از روش‌های نوین تولیدی که بر اساس علم روز دنیا هستند بهره مند شوید.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

بعد از کسب این علم و دانش، بذر را درون عمق 0.5 سانتی متری خاک قرار دهید و رویش را بپوشانید؛ بعد از این کار روی بذرها آب بریزید و دما، رطوبت و نور بذرها را در حد استاندارد حفظ کنید و تا رویش اولین جوانه صبر کنید، بعد از رویش اولین جوانه سینی‌های نشا را به محیطی نور گیرتر منتقل کنید تا نشاها به اندازه استاندارد برسد و آماده کشت شوند؛ بعد از آن نشاها را به زمین کشاورزی یا گلخانه محل کشت منتقل کنید.

تولید نشا کاهو سالادی

 

کشت نشا کاهو سالادی

برای کشت نشا کاهو سالادی، قسمت ریشه را در عمق 3 تا 4 سانتی متری خاک قرار دهید و رویش را با خاک بپوشانید؛ بلافاصله بعد از کشت نشاها را آبیاری کنید و مدام حواستان باشد که خاک رطوبت کافی را داشته باشد، این گیاه به طور کلی علاقه زیادی به باران دارد؛ پس آبیاری آن یکی از مهم‌ترین نکات نگهداری آن است.

همچنین این گیاه بسیار در مقابل آفتاب سوختگی حساس است و سریعاٌ بعد از آفتاب دچار سوختگی و خرابی می‌شود. اگر کاهوها را در محیط باز کاشته‌اید و فکر می‌کنید در معرض آفتاب مستقیم قرار می‌گیرند، از سایه‌بان برای زمین کشاورزی خود استفاده کنید.

کشت نشا کاهو سالادی

 

پرورش نشا کاهو سالادی

پرورش دادن انواع نشا اصول و راهکارهای خاصی دارد که متخصصان بهتر می‌دانند و  بعد از خرید از آوین این اصول به شما آموزش داده می‌شود. نکته‌ای که باید قبل از کشت هر چیزی به آن توجه کنید این است که باید خاک محل کشت مد نظر را به آزمایشگاه‌های کشاورزی ببرید تا مقدار مواد مغذی مورد نیاز و موجود در آن اندازه گیری شود.

بعد از بررسی مواد معدنی خاک، مهندسان تعیین می‌کنند در کدام مرحله از کاشت، داشت یا برداشت کود یا سمی باید خاک وارد شود.

پرورش نشا کاهو سالادی

 

سخن پایانی

برای تولید نشا کاهو سالادی نیاز به علم و دانش و تجربیات خاصی دارید تا قبل از کشت آن متوجه شوید اصلاٌ منطقه شما مناسب کشت این مدل کاهو است یا خیر! در گلخانه آوین انواع نشا با بالاترین کیفیت تولید می‌شود که در مقابل بسیاری از آفات مثل قارچ مقاوم است؛ همچنین گلخانه آوین برای مشتریان خود مشاوره پشتیبانی دارد تا آن‌ها را از به‌روزترین علوم کشاورزی روز دنیا مطلع کند

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا.

برای تولید نشا و پرورش آن فقط به مطالب این مقاله اکتفا نکنید و از کمک متخصصان کمک بگیرید و هر تقویت کننده و سمی را فقط با نظر کارشناسان و در مرحله درست به خاک و میوه اضافه کنید تا میوه نهایی بالاترین کیفیت را داشته باشد.

سخن پایانی

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

مزیت های نشا گل کلم دیررس
خواص گل کلم
مشخصات نشا کاهو

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

15 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *