خرید نشا کاهو چینی – بررسی ویژگی ها و مزایا – قیمت 1403

نشاء کاهو چینی

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

نشا کاهو چینی

نشا کاهو چینی نوعی از نشاهای انواع کاهو است، همان‌طور که از نامش پیدا است خواستگاه و محل اصلی کشت آن کشور چین است و در همان جا در بسیاری از غذاهایشان از این کاهو استفاده می‌کنند؛ همچنین در ایران از این مدل کاهو در مدل‌های مختلف سالادها استفاده می‌شود.

در گلخانه آوین، نشاهای کاهوی چینی با علم روز دنیا و استفاده از تقویت کننده‌های خاصی تولید شده که باعث بالا رفتن کیفیت آن‌ها و مقاوم شدنشان به انواع آفات مزرعه مثل قارچ شود. پس خرید این محصول با کیفیت باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما برای انواع کود دهی و سم پاشی نیز خواهد شد.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

در این مقاله تیم آوین کنار شما است تا نکاتی راجع به نشا کاهو چینی به شما آموزش دهد تا بهترین کشت و کار را با سود فوق‌العاده داشته باشید. لازم است متذکر شویم که فقط به نکات این مقاله متکی نشده و راهنمایی‌های بیشتر را از تیم مشاور پشتیبان آوین دریافت کنید.

نشا کاهو چینی

 

ویدیو : نشا کاهو چینی

 

 

 

نحوه کشت و کار نشا کاهو چینی

برای کاشت نشا کاهو چینی، ابتدا ردیف‌هایی با فاصله 30 الی 50 سانتی متر ایجاد کنید؛ روی هر کدام از ردیف‌ها سوراخ‌هایی به عمق 3 الی 4 سانتی متر ایجاد کنید و دقت کنید فاصله این حفره‌ها باید بین 30 تا 45 سانتی متر باشد.

به طور کلی در هر 1 هکتار 60 الی 70 هزار نشا جا می‌گیرد که محصولی بین 70 تا 100 تن محصول را در شرایط ایده آل به بار می‌نشاند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

اما در بعضی از مواقع ممکن است شما بخواهید به جای نشا بذر را پرورش دهید و بعد به مرحله نشا شدن و رسیدن میوه برسانید که این حالت کشت هم شرایط و اصول خاصی دارد و توسط کارشناسان پشتیبانی مشاور گلخانه در اختیار شما قرار خواهند گرفت و به طور کلی روند کاشت نشا تا باروری 75 تا 85 روز طول خواهد کشید.

نحوه کشت و کار نشا کاهو چینی

 

مدل‌های مختلف نشا کاهو چینی

به طور کلی انواع نشا کاهو چینی در سراسر دنیا وجود دارند که هر کدامشان برای منطقه آب و هوایی خاصی مناسب‌تر هستند؛ اما در کشور ما، ایران به طور کلی نوع ساکاتای آن پیشنهاد می‌شود که برای آب و هوای اکثر مناطق سرزمینمان مناسب بوده و در آب و هوای معتدل و خنک نتیجه بهتری خواهد داشت.

همچنین مدل ساکاتای نشا کاهوی چینی در مراکز معتبر فروش و گلخانه‌هایی که کیفیت کار برایشان مهم است به نحوی تولید می‌شوند که نسبت به آفات گوناگون و مدل‌های مختلف قارچ مقاوم باشند.

مدل‌های مختلف نشا کاهو چینی

 

تهیه نشا کاهوی چینی

در گلخانه آوین بهترین نشاها، و خدمات کشاورزی گوناگونی آماده ارائه به کشاورزان و گلخانه داران عزیز هستند، اگر قصد خرید نشا کاهو چینی دارید، بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به کیفیت و باردهی نهایی آن اقدام به خرید این مدل نشا از گلخانه آوین کنید.

 به خاطر کیفیت فوق‌العاده این نشاها از آفات معمول کاهو که ممکن است برای همه مزرعه داران پیش آید در امان مانده و از هزینه‌های درمان بعد از ابتلا خلاص شوید. همچنین خدمت و بحث دیگری که در کشاورزی و به طور کلی اقتصاد امروز مورد توجه است، بحث ارسال پستی محصولات به سراسر ایران است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

خوشبختانه تمام نمایندگی‌های گلخانه آوین بستر خرید اینترنتی نشا کاهو چینی و محصولات دیگر موجود را برای مشتریان و کشاورزانی که بحث کشاورزی نوین برایشان مطرح است فراهم کرده، در این بستر تا حد زیادی در وقت، هزینه‌های رفت و آمد و بقیه خرج‌های جانبی صرفه جویی خواهد شد.

با این تفاسیر خرید اینترنتی از آوین به علت حذف هزینه‌های جانبی درمان بیماری‌ها و قارچ‌های پیشگیری شده، حذف هزینه‌های رفت و آمد، صرفه جویی در زمان و بسیاری از خدمات دیگر مثل مشاوره پشتیبانی برای مشتریان خود از چند وجه برای کشاورز به‌صرفه‌تر و بهتر است.

تهیه نشا کاهوی چینی

 

خرید کلی نشا کاهوی چینی

تیم آوین در کنار فروش‌های کم‌حجم که مردم برای باغچه‌های کوچک در حیاط خود و یا گلدان‌های پاسیون‌های نقلی خود تقاضای خرید دارند، فروش‌هایی بزرگ برای زمین‌های کشاورزی 1 هکتاری و چند هکتاری شما و همچنین گلخانه‌های بزرگ را هم تضمین می‌کند.

پس هیچ نگرانی ای بابت خرید عمده نشا کاهو چینی برای کسب و کار خود را نداشته باشید و مطمئن باشید حتی خریدهای عمده هم از کیفیت بالای خرید کم‌ حجم برخوردار هستند و در مقابل قارچ‌ها و خیلی از آفات دیگر مقاوم بوده و ذره‌ای از کیفیت آن کم نخواهد شد.

خرید کلی نشا کاهوی چینی

 

ایجاد بازار فروش نشا برای بازار تقاضای اطرافتان

تیم آوین برای کسانی که خودشان قصد فروش نشا را دارند بعد از خرید بذر نشا از گلخانه آوین، مشاوره پشتیبانی دارد تا نشاهایی که به قصد فروش تولید می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و مثل نشاهای آوین در مقابل بیماری‌ها و آفات زیادی مقاوم باشند تا از فروش نشا کاهو چینی و بقیه نشاهایی که تولید می‌کنید سود بیشتری ببرید.

در این پروسه حتی نمایندگی‌های گلخانه آوین با شما قرارداد تولید و فروش نشا می‌بندند و حتی می‌توانند برایتان بازار فروش ایجاد کرده و نشاهای شما را به مشتریان خود بفروشند.

ایجاد بازار فروش نشا برای بازار تقاضای اطرافتان

 

ویژگی‌های نشا کاهوی چینی

ویژگی‌های نشاهای کاهو چینی و بقیه نشاهایی که در گلخانه آوین تولید شده‌اند، به طور کلی از دو حیث کیفی و ظاهری قابل توصیف است تا بهتر به ویژگی‌های آن پی ببرید.

کیفی

از نظر کیفیت کلیه نشاهای تولیدی در گلخانه آوین و نشا کاهو چینی با بهترین بذرهای اصلاح شده و مواد مغذی و معدنی خاص بر اساس علم روز دنیای کشاورزی تولید شده تا در مقابل آفات و بیماری‌های گوناگون مقاوم باشند و نیاز شما به انواع تقویت کننده‌ها و سم‌ها را کم کرده یا به طور کلی از بین ببرند و از لحاظ وزن نهایی میوه هم بستگی به نوع نشا انتخابی شما دارد که برای کدام مدل کاهو است.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

ظاهری

از لحاظ ظاهری انواع نشا که در گلخانه آوین ایجاد شده‌اند از جمله نشا کاهو چینی درون سینی‌های مخصوص نشا کاشته شده‌اند که حفره‌های 3 الی 4 سانتی متری دارند و اندازه ریشه این نشا‌ها هم بعد از آماده کشت شدن به همین مقدار می‌رسد که باید توپر، بدون پوسیدگی، سفید رنگ و بدون پیچیدگی باشد.

این بخش در بالای این ریشه ساقه‌ای قرار دارد که به 2 تا 4 قسمت تقسیم شده و در انتهای هر کدام از این شاخه‌ها برگی گرد و کوچک شبیه برگ اصلی کاهو نهایی وجود دارد؛ همچنین طول نشا باید بین 10 الی 15 سانتی متر برسد.

ویژگی‌های نشا کاهوی چینی

 

ارزش مالی نشا کاهو چینی

بذرهای نشا که در گلخانه آوین برای تولید نشا کشت می‌شوند از بهترین نوع بذرهای موجود در بازار هستند و روی آن‌ها اصلاحات خاص برای محافظت در مقابل آفات و حتی باردهی بیشتر اعمال شده و همچنین خاکی که در آن کاشته می‌شوند از بهترین نوع خاک‌های کشاورزی است و مواد مغذی دیگری برای جلوگیری از آفات و قارچ‌ها به آن‌ها اضافه می‌شود.

همچنین بعد از خرید نشا از گلخانه آوین مشاوره پشتیبانی تیم متخصص آوین برای شما فعال است تا به همه سؤالات شما راجع به تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت پاسخ دهند.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

اما هیچ کدام از ویژگی‌های مثبت نشاهای آوین و خدماتش باعث نشده تا قیمتی بیشتر از سایر رقبا داشته باشد و قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب تعیین می‌شوند این قیمت‌ها حدوداٌ بین 200 تومان تا 700 تومان قیمت گذاری می‌شوند؛ دقت کنید قیمت نشا کاهو چینی به دلیل نوسانات قیمت ممکن است دچار تغییراتی شود.

ارزش مالی نشا کاهو چینی

 

نحوه تولید نشا کاهوی چینی

برای تولید نشا ابتدا باید محیط مناسب آن را به لحاظ دما، نور، مقدار آفتاب گیری و … آماده کرد تا نشاها در شرایط استاندارد تولید شوند؛ برای تولید نشا می‌توان از سینی‌های مخصوص نشا کاری، گلدان یا بسترهای مناسب دیگر مثل زمینی کوچک با ایجاد خزانه استفاده کرد.

خاکی که برای تولید نشا استفاده می‌کنید باید خاک سبک و غنی باغچه باشد تا بستر کشت مناسب‌تر شود.  تولید نشا کاهو چینی در آب و هوای نسبتاٌ سرد و معتدل برای کاشت و پرورش کاهو بسیار مناسب‌تر است و باعث تقویت بیشتر نشاها، همچنین باروری بیشتر کاهوها می‌شود.

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

در زمان رشد نشاها در سینی تراکم زیادی بین آن‌ها ایجاد می‌شود که با انجام شانه زنی باید از چسبیدن زیاد آن‌ها به هم که در نهایت باعث ضعیف شدن ساقه و ریشه می‌شود جلوگیری کرد.

از آنجایی که کاهو 30 درصد از مراحل رشد خود را در مرحله نشا شدن و کامل شدن نشا می‌گذراند، باید رژیم‌های مختلفی برای پرورش نشا کاهو چینی در نظر گرفت تا نشا نهایی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد، همچنین در مقابل آفات و بیماری‌های گوناگون مقاوم شود.

دقت کنید که تقویت نشاها بهتر است با انواع کود محلول در آب انجام شود. برای تولید نشا فقط به این مقاله اکتفا نکرده و از علم و تجربه متخصصین تیم آوین هم استفاده کنید.

نحوه تولید نشا کاهوی چینی

 

کاشت و پرورش کاهوی چینی

کشت نشا کاهو چینی نیز باید در شرایط آب و هوایی سرد تا معتدل انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد، برای کشت این مدل کاهو باید قسمت ریشه را در عمق 4 تا 5 سانتی متری خاک قرار داده و رویش را بپوشانید و فوراٌ آب دهی کاهوها را انجام دهید و با توجه به باران دوست بودن کاهو، همیشه خاک زیر آن را مرطوب نگه دارید.

یکی دیگر از موارد مورد علاقه کاهو آفتاب و نور است که البته گرمای زیاد برایش ضرر دارد و باعث سوختن برگ‌هایش خواهد شد.

کاشت و پرورش کاهوی چینی

 

سخن پایانی

نشا کاهو چینی در گلخانه آوین با بهترین کیفیت و مقاوم به بسیاری از بیماری‌ها تولید می‌شوند که نیاز شما را به خرید سم از بین می‌برد، همچنین راهکارها و ترفندهایی وجود دارد که باعث تقویت نشا و در نهایت تقویت خود میوه می‌شود که سود شما از کسب و کارتان را هم افزایش می‌دهد؛ تمام این ترفندها توسط تیم مشاوره پشتیبانی به مشتریان آوین آموزش داده می‌شوند تا هدف تیم آوین از بهبود کیفیت کشاورزی ایران به ثمر نشیند.

سخن پایانی

 

 

مشاوره رایگان تولید و خرید نشا

 

 

تمامی محصولات آوین:

انواع نشاء: 
  انواع نشاء گوجه فرنگی :
نشاء گوجه فرنگی 8320
نشاء گوجه فرنگی گیلاسی
✅  انواع نشا گل کلم:
نشا گل کلم زودرس
نشا گل کلم دیررس
✅  انواع نشا کاهو:
نشا کاهو رسمی
نشا کاهو سالادی
نشا کاهو چینی
نشا کاهو فرانسوی قرمز
نشا کاهو فرانسوی سبز
نشا کاهو بیوندا
نشا کاهو باتاویا
نشا کاهو اوکلیف
✅  نشاء هندوانه
✅  نشاء کرفس
✅  نشاء بادمجان
✅  نشاء بامیه
✅  نشاء توت فرنگی
✅  نشاء کیل سبز
✅  نشاء جعفری فر
✅  نشاء سورل قرمز
✅  نشاء سوئیس چارد رنگی و خونی
✅  نشاء فیسالیس
✅  انواع نشاء فلفل:
نشاء فلفل دلمه
نشاء فلفل قلمی تند و شیرین
✅  انواع نشاء کلم پیچ:
نشاء کلم پیچ قرمز
نشاء کلم پیچ سفید

سایر مقالات:

خواص گل کلم
مشخصات نشا کاهو
انواع روش های تولید نشا کاهو

 

 

18 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *